آشنایی با استادیوم میزبان بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات

به گزارش جعبه مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، امروز در استادیوم فاتوردا به مصاف الوحده امارات می رود.

آشنایی با استادیوم میزبان بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات

به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الوحده امارات، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است. بازی های گروه E به میزبانی تیم فوتبال گوا هند در استادیوم فاتوردا برگزار خواهد شد.

فاتوردا یک استادیوم چند منظوره است که در گوا هند واقع شده است. استادیوم فاتوردا سال 1989 تأسیس شد و مالک آن اداره ورزش گوا است و در حال حاضر استادیوم خانگی تیم فوتبال گوا هند است. از این استادیوم برای برگزاری مسابقات فوتبال و کریکت استفاده می گردد.

این استادیوم سال 2014 طبق آخرین استاندارد های فیفا تعمیر و جایگاه گذاری شد. ظرفیت این استادیوم به 19 هزار نفر رسید. استادیوم فاتوردا محل برگزاری بسیاری از بازی های بین المللی تیم ملی فوتبال هند از جمله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا است. این استادیوم یکی از 6استادیوم هند برای میزبانی مسابقات جام جهانی زیر 17 ساله ها در سال 2017 بود.

اگرچه این استادیوم در ابتدا به عنوان یک استادیوم فوتبال ساخته شد، اما در چند سال گذشته برای میزبانی مسابقات بین المللی کریکت مورد استفاده قرار گرفته است. استادیوم فاتوردا میزبان هفت دوره از رقابت های بین المللی کریکت بوده است که آخرین آن بین تیم های کریکت هند و سریلانکا بوده است.

انتهای پیغام /

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9810

به "آشنایی با استادیوم میزبان بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با استادیوم میزبان بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید