اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت

به گزارش جعبه مهر، مهدی سبحانی، سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تهران با اعلام این خبر، در تشریح برنامه های هفته ملی سلامت در سطح این منطقه، گفت: ویژه برنامه های هفته سلامت با شعار ساختن جهانی عادلانه تر و سالم تر با نگاه ویژه به مشارکت سازمان های برون و درون بخشی و توجه به شرایط کرونایی تا هفتم اردیبشهت برگزار می گردد.

اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت

وی اضافه نمود: 28 کارگاه آموزشی مجازی با مشارکت سازمان ها و مراکز درمانی و خانه های بهداشت واقع در سطح محلات چهارده گانه سطح منطقه و همچنین وبینار تخصصی با حضور دکتر مردانی متخصص بیماری های عفونی و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته ملی سلامت در حال برگزاری است.

وی از حضور شهردار منطقه و شهرداران نواحی مرکزی تهران در مراکز درمانی سطح منطقه 6 تهران از جمله بیمارستان امام خمینی، بیمارستان بچه ها، بیمارستان محب یاس و مرکز جامع خدمات سادات به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان در اوج شیوع کرونا اطلاع داد و اضافه نمود: 30 نفر از کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت در هفته ملی سلامت تقدیر شدند.

سبحانی همچنین به تقدیر از سه طرح برتر همگام سلامت همراه با قدردانی از کوشش های پنج سازمان مردم نهاد همکار با شهرداری منطقه 6 تهران در حوزه سلامت همزمان با هفته ملی سلامت اشاره نمود و گفت: تقدیر از دبیران کانون های ده گانه 14 محله سطح منطقه 6 در این هفته اجرا شد.

وی درباره برگزاری تور سلامت گردی در سطح منطقه 6 نیز اظهار کرد: اتوبوس گردشگری با هدف معرفی پتانسیل های سلامت محور و مراکز دیدنی و تاریخی سطح منطقه ویژه دبیران کانون های سلامت به راه افتاد. همچنین کمپین دوچرخه سواری ویژه یادبود شهدای مدافع سلامت و نیز ویژه برنامه سلامت گردی معرفی مراکز و ظرفیت های حوزه سلامت از برنامه های سطح این منطقه در هفته ملی سلامت بود.

به گفته سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تهران، اشتراک گذاری طرح های گرافیکی و تولیدات محتوایی، چاپ و نصب بنرهای اطلاع رسانی، انتشار مجموعه کلیپ های اگر از من می شنوی در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی و اکران فراخوان مسابقه داستان نیمه تمام را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

مهر نوشت، بر طبق این گزارش، برنامه های هفته ملی سلامت با شعار ساختن جهانی عادلانه تر و سالم تر در سطح منطقه 6 تهران در حال برگزاری است

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: گردشبان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9887

به "اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس گردشگری در خیابان های مرکزی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید