ادعای سایت عربستانی درباره شکایت النصر از پرسپولیس

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا)- یک سایت عربستانی مدعی شد که النصر به جای پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاهی صعود می نماید.

ادعای سایت عربستانی درباره شکایت النصر از پرسپولیس

به گزارش ایسنا و به نقل از سعودی اسپورت، پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست در ضربات پنالتی برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال گردد.

باشگاه النصر عربستان بعد از بازی شکایتی را علیه پرسپولیس به AFC فرستاد و مدعی شد که نماینده ایران از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی استفاده نموده که توسط فیفا با پنجره بسته روبرو بوده است.

محمد الدویش، خبرنگار عربستانی دقایقی پیش در گفت و گویی که با سعودی اسپورت داشت مدعی شد که AFC به سود النصر رای خواهد داد و این باشگاه به جای پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد نمود.

وی همچنین در توییتی نوشت: ممنوعیت باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکنان جدید از 12 سپتامبر شروع شد. این تصمیم فیفا بعد از آن رخ داد که باشگاه پرسپولیس نتوانست بدهی های خود را به طلبکاران پرداخت کند و به همین خاطر با پنجره بسته روبرو شد. حتی فدراسیون فوتبال ایران هم تصمیم فیفا را عملی کرد و اجازه نداد هیچ خرید جدیدی از پرسپولیس ثبت گردد.

قرار است کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ظرف 48 ساعت پیش رو به شکایت النصر پاسخ دهد و تصمیم نهایی را بگیرد.

به گزارش ایسنا، ادعای خبرنگار و سایت عربستانی در حالی است که بسیاری از حقوقدان ها در ایران و همچنین وکیل برانکو تاکید نموده اند که پرسپولیس مرتکب تخلفی نشده و قبل از 12 سپتامبر قرارداد بازیکنان جدید را به ثبت رسانده و به همین خاطر شکایت النصر رد خواهد شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7727

به "ادعای سایت عربستانی درباره شکایت النصر از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای سایت عربستانی درباره شکایت النصر از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید