استان زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد

به گزارش جعبه مهر، استاندار زنجان گفت: زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد این امر بیانگر تلاش مدیران و انضباط و خوش حسابی مودیان مالیاتی در این استان است.

استان زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی پنج شنبه 15 اسفند در جلسه ویدئو کنفرانس با شماری از مدیران استان درزمینهٔ درآمدهای مالیاتی از افزایش سهم درآمدهای استان زنجان برای سال آینده خبرداد و افزود: سهم درآمدی استان از کشور 32/1 درصد است که در مقایسه با سال قبل 75 درصد افزایش دارد و بیشترین میزان رشد در بین سایر استان ها به زنجان اختصاص دارد.

وی یکی از اقدامات مؤثر برای گردش چرخ اقتصاد استان زنجان و همچنین رونق تولید را همکاری امور مالیاتی با صاحبان صنایع و مودیان مالیاتی دانست و اعلام نمود: امسال میزان بخشودگی جرائم 148 درصد، تقسیط ها بیش از 19 درصد و تمدید صدور مجوزها 118 درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.

حقیقی تأکید کرد: واحدهای تولیدی که فعالیتشان در استان است ولی دفاتر آن ها در سایر استان ها است و مالیات آن ها در استان وصول نمی شود باید دفاتر خود را به استان زنجان منتقل کنند.

وی تأکید کرد: طی چند سال اخیر از 72 واحدی که دفاترشان در سایر استان ها بود 42 واحد دفاتر خود را به استان منتقل کرده اند.

استاندار زنجان دراین ارتباط ویدیویی با تبریک میلاد امام جواد (ع) ضمن قدردانی از همه مدیرانی که در پیشگیری از بیماری کرونا در زنجان پای کار هستند، از همه کادر بهداشت و درمان استان که در وسط میدان هستند قدردانی کرد و گفت: با بررسی شاخص ها می بینیم با همراهی مردم اقدامات مؤثری در کنترل این بیماری در استان زنجان اجرا شده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5059

به "استان زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید