استقبال خوبی از سفرهای نوروزی در بوشهر شده است

به گزارش جعبه مهر، معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور آنالیز نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی وارد بوشهر شد.

استقبال خوبی از سفرهای نوروزی در بوشهر شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر، حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی ازمجمع های تفریحی، تجاری وگردشگری درحال ساخت توسط بخش خصوصی، اسکله تفریحی درحال ساخت، اقامتگاه های گردشگری و نمایشگاه صنایع دریایی در شهر بوشهر بازدید کرد.

او در حاشیه بازدید از این مراکز گفت: استان بوشهر همواره ازطرف مردم بعنوان یک مقصد گردشگری شناخته شده بوده و ترانزیتی محسوب نمی گردد لذا استقبال خوبی از استان بوشهر در حوزه گردشگری می گردد که سال جاری نیز رقم بالایی گردشگر وارد این استان شده است .

اربابی در ادامه اضافه نمود: من معتقدهستم هنوز هم درحوزه گردشگری بوشهر از ظرفیت های بیشتری برخوردار است که می گردد با آماده سازی زیرساخت ها در این حوزه بیش از پیش شاهد توسعه و رونق گردشگری در این استان بود.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی همچنین از رونق صنعت گردشگری در استان بوشهر گفت: با این ظرفیتی که من از بوشهردیدم در آینده می تواند همپای صنعت نفت و گاز در حوزه گردشگری به رونق مالی کشور کشور یاری کند و می طلبدکه همه ما مردم و مسولین به جهت رسیدن به این مهم پای کار بوده و یک دل باشیم .

اربابی خاطر نشان کرد: ما در حوزه خدمتی خود به منظورکیفیت بخشی به شرایط فیزیکی گردشگری در بوشهر و یاری به اشخاص حقیقی فعال در این حوزه از هیچ یاری و کوششی دریغ نکرده و به و در راستای مرتفع کردن مسائل سرمایه گذاران بخش خصوصی کوشش خواهیم کرد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2593

به "استقبال خوبی از سفرهای نوروزی در بوشهر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خوبی از سفرهای نوروزی در بوشهر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید