اطلاعیه ایران خودرو خطاب به متقاضیان خرید خودرو

به گزارش جعبه مهر، معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها جهت پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه ها در این سایت است.

اطلاعیه ایران خودرو خطاب به متقاضیان خرید خودرو

به گزارش ایکوپرس، اصغر حق پناه تاکید نمود: متقاضیانی که جهت های دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می نمایند، پیروز به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند.

وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها جهت مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید نمود: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن به وسیله لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

حق پناه توضیح داد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد.

لازم به ذکر است لینک اطلاعیه و نحوه شروع فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار گرفته است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6282

به "اطلاعیه ایران خودرو خطاب به متقاضیان خرید خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه ایران خودرو خطاب به متقاضیان خرید خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید