انتقاد تند مقام امریکایی نسبت به عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

به گزارش جعبه مهر، ایسنا نوشت: همزمان با آنکه دونالد ترامپ ابراز تمایل نموده که محدودیت های قرنطینه ای هرچه زودتر برداشته شوند، فرماندار نیویورک هشدار داده که میزان ابتلا در این ایالت بیش از آن خواهد بود که پیشتر برآورد می شد.

انتقاد تند مقام امریکایی نسبت به عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

بی بی سی، اندرو کومو، فرماندار نیویورک گفت: حداکثر تعداد مبتلایان بیش از آنی است که برآورد می کردیم و زودتر از آنی که برآورد می کردیم به نقطه حداکثری شیوع خواهیم رسید.

بیش از 25 هزار مورد ابتلا به ویروس جدید کرونا در نیویورک شناسایی شده و بیش از 200 نفر هم بر اثر کووید-19 درگذشته اند.

سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه هشدار داد که با شتاب بسیار سریع پخش شدن ویروس، آمریکا ممکن است کانون بعدی شیوع کرونا باشد.

با وجود آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از تمایلش به انتها سریع محدودیت ها گفته، ایالت های مختلف اقدامات قرنطینه ای را تشدید نموده اند.

فرماندار نیویورک از دولت مرکزی انتقاد کرد که تجهیزات و یاری های کافی برای مقابله با این بیماری به ایالتش نفرستاده و گفت: ما به یاری دولت فدرال نیاز داریم و به یاری دولت فدرال همین حالا نیاز داریم.

در حالی که سازمان مدیریت بحران 400 دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به نیویوک فرستاده کومو گفت، این ایالت به 30 هزار دستگاه نیاز دارد.

او تاکید نمود: 400 دستگاه؟ من به 30 هزار دستگاه نیاز دارم. می خواهید بابت 400 تا از شما تشکر هم بکنم؟ ابعاد بحران را متوجه نشده اید.

کومو اضافه نمود: خودتان 26 هزار نفری را انتخاب کنید که به خاطر فرستادن فقط 400 دستگاه تنفس مصنوعی جانشان را از دست خواهند داد.

اندرو کومو گفت: هر سه روز شمار مبتلایان در این ایالت دو برابر می گردد و آن طور که مصطلح شده منحنی شمار مبتلایان در طول زمان کش نیامده و این یعنی ممکن است تعداد بیماران از ظرفیت نظام درمانی بگذرد.

کومو از این موضع که باید به فکر اقتصاد بود انتقاد کرد و ادامه داد: نمی توان برای حیات انسان معادل دلاری در نظر گرفت.

او تاکید نمود که حاضر نیست یکی دو درصد مردم را قربانی کند.

312 310

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5450

به "انتقاد تند مقام امریکایی نسبت به عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند مقام امریکایی نسبت به عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید