برگزاری جشنهای مهر هشتم در بوستان ها و مساجد تهران

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، یاسر برخورداری، مدیر نظارت و توسعه فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق 22 گانه شهر تهران همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: هویت بخشی به سیمای بصری شهر، استفاده از ظرفیت های تبلیغی از جمله بیلبوردها، عرشه های پل با موضوع آموزه ها و حکمت رضوی بخشی از جمله برنامه هایی است که در این ایام انجام شده است.

برگزاری جشنهای مهر هشتم در بوستان ها و مساجد تهران

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه مهر هشتم در مساجد و بوستانهای شهر تهران گفت: این برنامه شامل مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقات فرهنگی متنوع است که در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

وی 22 نمایشگاه عکس از حرم حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) در 2 منطقه شهر تهران را بخش دیگری از برنامه های این ایام نام برد و گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های فرهنگی در ایستگاه های منتخب مترو، میدان تره بار و بوستان ها برگزار می شود.

نماینده معاونت اجتماعی شهرداری تهران در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت همچنین از برپایی 22 نمایشگاه قطعه ای از بهشت در پایتخت خبر داد و افزود: آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با موضوع امام هشتم، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع) در هر یک از مناطق 22 گانه شهر تهران به نمایش گذاشته می شود.

وی از برگزاری تورهای گردشگری عطر رضوی به عنوان یکی دیگر از برنامه های فرهنگی دهه کرامت نام برد و شرح داد: در دهه کرامت، تورهای نمونه گردشگری از جمله تورهای گردشگری کرامت به مقصد امامزاده صالح (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ویژه شهروندان تهرانی برپا می شود.

شایان ذکر است، اول تا یازدهم ذی القعده (مشتمل بر اول ذی القعده ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ علیه السلام و یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (ع)) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4769

به "برگزاری جشنهای مهر هشتم در بوستان ها و مساجد تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنهای مهر هشتم در بوستان ها و مساجد تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید