بر دیوار نگارخانه های مشهد چه نقش بسته است؟

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی این هفته پنج نگارخانه مشهد میزبان آثار هنرمندان نقاش، عکاس و صنایع دستی خواهند بود.

بر دیوار نگارخانه های مشهد چه نقش بسته است؟

تداوم بازگشایی مراکز فرهنگی هنری مشهد موجب شده تا نگارخانه ها پس از ماه ها فعالیت خود را با جدیت بیش تری از سر بگیرند و آثار متنوعی بر دیوار نمایشگاه ها نقش بندند. در ادامه به معرفی برنامه این روزهای نگارخانه های فعال مشهد خواهیم پرداخت.

رد پای رنگ در نگارخانه مانیاد

نمایشگاه آثار نقاشی مریم یوسف زاده تحت عنوان رد پای رنگ از 16 بهمن در نگارخانه مانیاد، واقع در خیابان کوثر جنوبی 7 افتتاح شده و تا 22 بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح ها از ساعت 11 تا 14 و عصرها از ساعت 17 تا 20 است.

باهم بخندیم در نگارخانه گلستانه

نمایشگاه آثار عکاسی قدیر وقاری با عنوان باهم بخندیم از 19 بهمن در نگارخانه گلستانه، واقع در خیابان جهاد افتتاح شده و تا 24 بهمن ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 19 است.

دیوارکوب در نگارخانه حامی

نمایشگاه گروهی آثار تزئینی مائده کریمی رسکتی، تکتم غلامیان، فرزانه سادات صابری پستچی، عصمت رضوی زاده، نازنین داودی، فاطمه رمضانی، سعیده دهقانی، تکتم پری پور، مریم سپهری، فاطمه تازیکی، نازنین زهرا جهانی و بیتا جعفری تحت عنوان دیوارکوب از 20 بهمن در نگارخانه حامی، واقع در خیابان لادن 7 افتتاح شده و تا 22 بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 17 تا 20 خواهد بود.

کارونسراها و شهرها در نگارخانه فرایند

نمایشگاه آثار نقاشی فرخ وهاب زاده با عنوان کارونسراها و شهرها از روز 17 بهمن ، در نگارخانه فرایند، واقع در بلوار ارشاد، خیابان هجرت افتتاح شده و تا 22 بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 17 تا 20 است.

نوآن در نگارخانه درخت

نمایشگاه گروهی هنر پتینه با آثاری از نگین احمدی، احمد حسینی ابریشمی، آذین خلیل پور، زهره روشنایی، الناز عراقی، سوسن لایق، فرزانه مهدوی دامغانی و اشکان همتی توپکانلو، تحت عنوان نوآن از روز 19 بهمن در نگارخانه درخت، واقع در هاشمیه 27 افتتاح شده و تا 24 بهمن نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 20 است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9124

به "بر دیوار نگارخانه های مشهد چه نقش بسته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر دیوار نگارخانه های مشهد چه نقش بسته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید