بستری 295 کرونایی در بیمارستان های قزوین

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز یکشنبه دوم شهریور تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 295 نفر رسیده است که از این تعداد 61 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

بستری 295 کرونایی در بیمارستان های قزوین

پیمان نامدار در مورد آخرین شرایط مبتلایان قزوینی به ویروس کرونا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته (از روز شنبه اول شهریور تا روز یکشنبه دوم شهریور) 43 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 295 نفر رسیده است که از این تعداد 61 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول یکشنبه شب دوم شهریور در بخش خبر 20 سیمای مرکز قزوین گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته (از روز شنبه اول شهریور تا روز یکشنبه دوم شهریور) یک نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داد.

وی شرح داد: در حال حاضر قزوین و تاکستان در شرایط قرمز، بوئین زهرا و البرز در شرایط نارنجی و هشدار و آوج و آبیک در شرایط زرد قرار گرفته است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7302

به "بستری 295 کرونایی در بیمارستان های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 295 کرونایی در بیمارستان های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید