ترامپ میزان اعلام شده کاهش نفت اوپک پلاس در رسانه ها را تکذیب کرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر میزان کاهش فراوری نفت بر اساس توافق اوپک پلاس را با آن چه در رسانه ها عنوان شده متفاوت اظهار داشت.

ترامپ میزان اعلام شده کاهش نفت اوپک پلاس در رسانه ها را تکذیب کرد

ترامپ در پیغام توئیتری خود گفته است: از آن جا که در درگیر مذاکرات بوده ام، به طور دقیق باید بگویم که میزان مورد انتظار برای کاهش فراوری نفت اوپک پلاس 20 میلیون بشکه در روز است نه 10 میلیون بشکه که (در رسانه ها) گزارش شده است.

دونالد ترامپ در ادامه اضافه نمود: اگر حتی چیزی هم نزدیک به این میزان اتفاق افتد و دنیا تجارت را باردیگر از سر گیرد، صنعت انرژی خیلی زودتر از آن چه پیش بینی شده دوباره قدرتمند خواهد شد.

رئیس جمهور جنجالی آمریکا همچنین در این پیغام خود از کسانی که با او در زمینه مذاکرات کاهش فراوری نفت مشارکت نموده اند، بویژه عربستان و روسیه قدردانی نموده است.

اعضای گروه اوپک پلاس در انتها نشست مجازی خود در شامگاه یکشنبه توافق کردند تا برای کمک رساندن به بازار نفت و بخش هایی از این صنعت در دنیا که از بحران کرونا آسیب دیده اند، فراوری خود را کاهش دهند.

گروه اوپک پلاس شامل اعضای سازمان فراوریکنندگان نفت، اوپک به علاوه بعضی دیگر از کشورهای فراوری کننده نفت غیرعضو این سازمان است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5707

به "ترامپ میزان اعلام شده کاهش نفت اوپک پلاس در رسانه ها را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ میزان اعلام شده کاهش نفت اوپک پلاس در رسانه ها را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید