تغییر استراتژی سرمایه گذاری در هولدینگ ها

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تغییر استراتژی سرمایه گذاری را یکی از برنامه های وزارتخانه متبوعش برای افزایش بهره وری شرکت های مالی زیرمجموعه های صندوق ها دانست.

تغییر استراتژی سرمایه گذاری در هولدینگ ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی درباره راه چاره های وزارتخانه متبوعش برای سودده کردن هولدینگ های زیرمجموعه صندوق ها، گفت: برای افزایش بهره وری شرکت های مالی زیرمجموعه های صندوق ها برنامه هایی در دست اجرا است؛ نخستین برنامه، سالم سازی مدیریتی است یعنی مدیرانی که کارآمد بوده و دست پاک هستند و می توانند برنامه ریزی مناسبی در راستای سالم سازی و برطرف فساد و افزایش بهره وری داشته باشند، به کار گرفته شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه نمود: دومین برنامه ما برای افزایش بهره وری شرکت های مالی زیرمجموعه های صندوق ها، استفاده از سیستم های هوش تجاری است، این موضوع موجب کاهش هزینه ها و رشد سودآوری می گردد.

وی تغییر استراتژی سرمایه گذاری را سومین برنامه دانست و گفت: استراتژی سرمایه گذاری در حال تغییر است به این معنا که موضوع تمرکز بر صنایع محدودتر و با سودآوری بالاتر در حال تدوین است، بخشی از کار جلو رفته و به زودی تکمیل و اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11180

به "تغییر استراتژی سرمایه گذاری در هولدینگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر استراتژی سرمایه گذاری در هولدینگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید