تیم فولاد اکسین خوزستان درمسابقات فرنگی باشگاه های کشور حضور دارد

به گزارش جعبه مهر، عبدالمهدی نصیر زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شایعه انصراف تیم فولاد اکسین خوزستان از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور، اظهار کرد: با پیگیری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشور، استاندار خوزستان، مسئولان فولاد اکسین خوزستان موافقت خود را به صورت رسمی برای حضور در این رقابت ها اعلام کردند و حضور هر سه نماینده خوزستان در بیستمین دوره مسابقات قطعی شده است.

تیم فولاد اکسین خوزستان درمسابقات فرنگی باشگاه های کشور حضور دارد

وی با بیان این فولاد اکسین خوزستان پیش از این نیز سابقه حضور در مسابقات باشگاه های کشور را داشته است، اضافه نمود: این تیم پیروز شده است عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را در مسابقات باشگاه های کشور کسب کند و حضور ملی پوشان در قالب تیم فولاد اکسین کیفیت لیگ را از نظر فنی افزایش دهد تا که ما شاهد برگزاری رقابت های جذابی باشیم.

نصیر زاده با اشاره به اینکه خوزستان قطب اصلی کشتی فرنگی ایران است و توانایی داشتن 3 تیم را به لحاظ ورزشکار دارد، بیان نمود: از کوشش های استاندار خوزستان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نگاه ویژه وزیر صمت برای حل مشکل این تیم کمال تشکر داریم.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور با اشاره به اینکه ملی پوشان کشورمان در لیگ برتر مورد ارزیابی کادر فنی تیم های ملی قرار می گیرند، گفت: حضور تیم فولاد اکسین در مسابقات لیگ برتر باعث خواهد شد فرنگی کاران خوزستان در این تیم همچنان شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

وی اضافه نمود: مسابقات لیگ برتر فرنگی باشگاه های ایران از هشتم مهرماه سال جاری شروع می گردد و بیست و سوم فروردین ماه سال آینده مرحله رفت به انتها می رسد و پس از تعیین شدن برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا در سال آینده، در مورد زمان مرحله برگشت نیز تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگاران، تیم های آریوبرزن بهبهان و احتشام گستر کارون دیگر نمایندگان خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور هستند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7510

به "تیم فولاد اکسین خوزستان درمسابقات فرنگی باشگاه های کشور حضور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فولاد اکسین خوزستان درمسابقات فرنگی باشگاه های کشور حضور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید