جامعه پزشکی کشور برای مطلع سازی مردم درباره کرونا اقدام جدی انجام دهد

به گزارش جعبه مهر، شورای تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی همدان در نامه ای جامعه پزشکی کشور را به مطلع سازی مردم در موضوع کرونا ویروس دعوت کرد.

جامعه پزشکی کشور برای مطلع سازی مردم درباره کرونا اقدام جدی انجام دهد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شورای مرکزی انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی همدان در نامه ای جامعه پزشکی را به مطلع سازی مردم دعوت کرد.

متن نامه به توضیح زیر است:

همواره از ما به عنوان قشری فداکار و دلسوز یاد می گردد. قطعا اکثریت ما هنگام انتخاب رشته می دانستیم که ورود به این حیطه مستلزم از خود گذشتگی است و اگر می خواهیم در کار خود پیروز شویم و نیز در پیشگاه خداوند متعال شرمسار نباشیم باید بیماران را مانند اعضای خانواده خود بپنداریم. آنان که با عزم پایدار و نیت صحیح قدم در این راه نهاده اند به مانند شهدای گرانقدرمان هیچ گاه در هنگام بحران های سخت و آزمون های الهی پاپس نمی کشند و هراسی به خویش راه نمی دهند. دوستان ما، همانطور که همه می دانید ویروس کرونا کشور ما را فراگرفته است و هر روز آمار مبتلایان افزایش میابد. ولی آنچه که خطرناک تر است ترس نهفته در دل های مردممان است. ترسی که ابعاد آن بسیار بزرگتر از واقعیت این بیماریست. به راستی مگر ما برای اینچنین روز هایی در حال آموزش دیدن نیستیم؟ زیبنده نیست که ما نیز عرصه را خالی نموده و ترس را به خود راه داده و در عین حال به دیگر افراد منتقل کنیم. اکنون از ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فارغ از اینکه در چه رشته ای مشغول تحصیل هستیم این انتظار میرود که آرامش خود را حفظ نموده و در درجه اول در جهت خود مراقبتی بر بیاییم و مراقب خود و خانواده مان باشیم. در ثانی ما به عنوان سفیران سلامت جامعه وظیفه داریم که مردم را نسبت به این بیماری مطلع نموده و آموزش های لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری به آن ها بدهیم. امید است که همه ما در این آزمون الهی سربلند و پیروز بیرون بیاییم

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4899

به "جامعه پزشکی کشور برای مطلع سازی مردم درباره کرونا اقدام جدی انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه پزشکی کشور برای مطلع سازی مردم درباره کرونا اقدام جدی انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید