جدایی یک بازیکن از استقلال قطعی شد، یک مهاجم در لیست انتظار

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که نیم فصلی پر فراز و نشیب اما راضی کننده را پشت سر گذاشت و در مجموع علاقمندان و طرفداران این تیم از بابت مباحث فنی تیم شان رضایت داشتند، از روز گذشته تعطیلات زمستانی اش شروع شد تا مدیران مجموعه با نظر مستقیم استراماچونی وارد فضای جابجایی شوند.

جدایی یک بازیکن از استقلال قطعی شد، یک مهاجم در لیست انتظار

در حالی که هنوز هیچ لیستی بابت ورودی و خروجی بازیکنان تعیین نشده است، اما جدایی یک مدافع از جمع آبی پوشان در نیم فصل دوم قطعی است.

میلاد باقری مدافع میانی و 25 ساله ای که در ابتدای فصل از مس کرمان به استقلال پیوست و در نیم فصل اول هرگز فرصت بازی نیافت، برای نیم فصل دوم از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد تا در تیم دیگری شانسش را آزمایش کند.

همچنین مرتضی تبریزی نیز شرایط تعیینی ندارد و منتظر است تا تکلیف نهایی اش برای نیم فصل دوم تعیین گردد. در حالی که آبی پوشان در فاز تهاجمی عملکرد خوبی داشتند و با 33 گل بهترین خط حمله نیم فصل اول را در اختیار داشتند، تبریزی در گلزنی توفیقی نداشت و هیچ سهمی از گلهای زده این تیم ندارد تا نیم فصلی را توام با ناکامی تجربه نموده باشد و این در حالی است که این مهاجم فصل گذشته با 5 گل بهترین گلزن آبی پوشان بود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4339

به "جدایی یک بازیکن از استقلال قطعی شد، یک مهاجم در لیست انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی یک بازیکن از استقلال قطعی شد، یک مهاجم در لیست انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید