جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، بابک پور پناهی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر توضیح داد: پیرو استقبال قابل توجه شهروندان از این جشنواره طی سال گذشته سال جاری نیز جشنواره آدم برفی برگزار خواهد شد.

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می گردد

وی اضافه نمود: این جشنواره با هدف شاداب سازی فضای شهری و ایجاد فرصت شادی و نشاط برای تمامی گروه های سنی برگزار می گردد و تمامی شهروندان می توانند شرکت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با یادآوری برگزاری جشنواره در سال گذشته در ورودی دریاچه شورابیل و حضور گسترده گردشگران و شهروندان اردبیلی ادامه داد: به منظور برگزاری در امسال تمهیدات لازم اندیشیده شده و زمان و مکان دقیق به زودی اعلام خواهد شد.

پور پناهی با بیان اینکه اردبیل به عنوان یک شهر سردسیر در زمستان زمینه های سرگرمی و تفریحات اندکی دارد، متذکر شد: این جشنواره به دنبال معرفی پتانسیل های گردشگری این شهر در زمستان است.

وی با تاکید به ضرورت همکاری سایر دستگاه های فرهنگی در برگزاری برنامه هایی از این دست ادامه داد: امسال با مشارکت امور کتابخانه های عمومی استان در نظر داریم جشنواره آدم برفی با موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار گردد.

وی با اشاره به انتخاب عنوان اردبیل، شهر مهربانی ها اضافه نمود: برنامه هایی از این دست می تواند در بهبود روحیه عمومی شهروندان و تزریق شادی و نشاط تاثیرگذار باشد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4937

به "جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید