حمله افراد مسلح به زندان اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه

به گزارش جعبه مهر، افراد مسلح ناشناس به یک زندان اشغالگران آمریکایی در حومه شهر الشدادی در جنوب الحسکه در شمال شرق این کشور حمله کردند.

حمله افراد مسلح به زندان اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع محلی گفت: در این زندان، شماری از شهروندان سوری از قبایل منطقه که به دنبال تظاهرات و اعتراضات مردمی عشایر علیه اشغالگران به دست شبه نظامیان قسد و نیروهای اشغالگر آمریکا ربوده و زندانی شده اند، نگهداری می شوند.

منابع مذکور این حمله را اولین حمله در نوع خود دانستند و گفتند که این درگیری 15 دقیقه به طول انجامید و بالگردهای آمریکایی وارد عمل شدند و مهاجمان پیروز به فرار شدند.

همچنین مجله ایرفورس تایمز گفت که نیروهای آمریکایی و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) رزمایش های پیشرفته ای را برای استفاده از مهمات در راستای جنگ (ظاهری) علیه داعش برگزار کردند تا بتوانند در درخواست حمایت هوایی مهارت کسب کنند.

این مجله نوشت، رزمایش ها بر روی خاک سوریه اولین رزمایش نیروهای آمریکایی با نیروهایی است که نیروهای نظامی کلاسیک و رسمی نیستند و می تواند موجب خشم کشورهایی شود که مخالف حضور آمریکا در سوریه هستند.

تروریست های آمریکایی در سال 1396 مستقیما وارد شرق و شمال شرق سوریه و جایگزین داعش در این منطقه شدند؛ هرچند آمریکایی ها از چند سال قبل از آن و با آغاز بحران سوریه، با ایجاد پایگاه در منطقه التنف در جنوب سوریه اقدام به آموزش، هدایت و تجهیز گروهای تروریستی علیه حکومت دمشق کرده بودند که هم اکنون نیز فعالیت آن ادامه دارد.، ایرنا

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9679

به "حمله افراد مسلح به زندان اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله افراد مسلح به زندان اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید