حکم سرمربیگری محمدی و بنا برای المپیک توکیو صادر شد

به گزارش جعبه مهر، در حالیکه محمد بنا و غلامرضا محمدی پس از انتخاب رییس جدید فدراسیون کشتی، بدون حکم به کار خود به عنوان سرمربیان تیم های ملی ادامه می دادند، حکم سرمربیگری خود را از علیرضا دبیر دریافت کردند.

حکم سرمربیگری محمدی و بنا برای المپیک توکیو صادر شد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در احکامی محمد بنا و غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران تا المپیک 2020 توکیو منصوب کرد.

در حکم محمد بنا آمده است:

جناب آقای محمد بناء

مربی ارزشمند کشتی فرنگی ایران و دنیا

با سلام و احترام،

نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی فرنگی و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور تا انتها مسابقات المپیک 2020 توکیو ژاپن منصوب می شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر راهنمایی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته پیروز و سربلند باشید.

در حکم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز آمده است:

جناب آقای غلامرضا محمدی

مربی ارزشمند کشتی آزاد ایران و دنیا

با سلام و احترام،

نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور تا انتها مسابقات المپیک 2020 توکیو ژاپن منصوب می شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر راهنمایی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته پیروز و سربلند باشید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3558

به "حکم سرمربیگری محمدی و بنا برای المپیک توکیو صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم سرمربیگری محمدی و بنا برای المپیک توکیو صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید