خبرنگاران باند چهار نفره سارقان منزل در ایرانشهر دستگیر شدند

به گزارش جعبه مهر، زاهدان- خبرنگاران- فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با کوشش ماموران انتظامی اعضای باند چهار نفره سارقان منزل در عملیاتی ضربتی دستگیر و بیش از 800 میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.

خبرنگاران باند چهار نفره سارقان منزل در ایرانشهر دستگیر شدند

سرهنگ حسن کیخا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر موضوع کشف سرقت و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 13 این شهرستان نهاده شد.

وی اضافه نمود: در پی تحقیقات تخصصی پلیس، رد پای سارقی سابقه دار که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت شناسایی و متهم در یکی از محله های شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر توضیح داد: پس از بازپرسی های فنی متهم اذعان داشت که به همراه سه فرد دیگر اقدام به سرقت منزل فوق نموده و اموال مسروقه را به یکی از ضایعاتی های سطح شهرستان فروخته است.

وی اعلام کرد: با هماهنگی قضایی، 2 همدست دیگر متهم و فرد مالخری که اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می کرد در عملیات ضربتی دستگیر و از منزل فرد مالخر اموال مسروقه به ارزش 800 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ کیخا گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9969

به "خبرنگاران باند چهار نفره سارقان منزل در ایرانشهر دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باند چهار نفره سارقان منزل در ایرانشهر دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید