خبرنگاران برگزاری مراسم عروسی منجر به حذف تسهیلات ازدواج می شود

به گزارش جعبه مهر، خرم آباد- خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: چنانچه زوجین این شهرستان برخلاف مصوبه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی اقدام کنند از دریافت تسهیلات ازدواج محروم می شوند.

خبرنگاران برگزاری مراسم عروسی منجر به حذف تسهیلات ازدواج می شود

امین احمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شرایط قرمز شیوع کرونا در سلسله گفت: با توجه به تدوین شیوه نامه جدید ممانعت از برگزاری مراسم عمومی و تقسیم وظایف هریک از دستگاه های عضو ستاد مدیریت کرونا، وظیفه اداره ورزش و جوانان جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی است.

وی شرح داد: برگزاری مراسم عروسی نقش مهمی در شیوع ویروس کرونا دارد بنابراین مقرر شده است زوجین برگزار کننده مجالس عمومی در این شهرستان از دریافت تسهیلات ازدواج محروم شوند.

احمدپور به لزوم ترویج ازدواج ساده و پرهیز از برگزاری مراسم در شرایط کنونی اشاره کرد و اضافه نمود: مردم باید به این باور برسند که ویروس کرونا در حال حاضر تهدید کننده سلامت آنها است بنابراین باید از حضور در تجمعات و مجالس عمومی اجتناب کنند.

47 هزار و 540 لرستانی تا 19 آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد 944 نفر جان باخته اند و شرایط این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در شرایط فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8204

به "خبرنگاران برگزاری مراسم عروسی منجر به حذف تسهیلات ازدواج می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مراسم عروسی منجر به حذف تسهیلات ازدواج می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید