خبرنگاران ترامپ: نامه ای از طرف کیم دریافت نموده ام

به گزارش جعبه مهر، پکن- خبرنگاران- دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد نامه ای زیبا و بسیار گرم از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دریافت نموده است.

خبرنگاران ترامپ: نامه ای از طرف کیم دریافت نموده ام

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، ترامپ در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اضافه نمود: روابط بسیار نزدیکی با رهبر کره شمالی دارد و معتقد است که برگزاری نشست سوم با کیم جونگ اون امکانپدیر است.

رییس جمهوری آمریکا گفت: کیم در این نامه به وی گفته است که به تعهداتش پایبند است و این موضوع برای من خیلی امیدوار کننده است.

دریافت نامه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی توسط دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در حالی است که جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا نیز روز گذشته اعلام نموده بود سومین دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کاملاً امکانپذیر است اما این رویداد به رهبر کره شمالی بستگی دارد واشنگتن هروقت کیم اعلام امادگی کند برای دیدار تمایل دارد.

ترامپ و کیم تا چند هفته پیش از اولین دیدارشان و شروع مذاکرات رسمی میان دو طرف در سنگاپور، شدیدترین حمله های لفظی را علیه یکدیگر داشتند اما ناگهان این حملات قطع شد و هیات های مذاکراتی از دو طرف در دو کشور دیدار نموده و زمینه اولین نشست رسمی رهبران کره شمالی و آمریکا را فراهم کردند.

در حالی که دیدار سران دو کشور بی سابقه بود، دو نشست ترامپ و کیم بی حاصل بوده و به هیچ موفقیتی منجر نشده است.

ترامپ خواهان تعطیلی فعالیت های هسته ای کره شمالی و تحویل همه تاسیسات تسلیحات هسته ای این کشور به آمریکا در ازای لغو تحریم ها است اما پیونگ یانگ این خواسته را نپذیرفته است.

مقامات کره شمالی هم بعد از این نشست اعلام کردند مواضع خودسرانه و فریبکارانه آمریکا مانع آن شد تا دومین نشست سران کره شمالی و آمریکا به موفقیت برسد.

**آساق**1904**

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1970

به "خبرنگاران ترامپ: نامه ای از طرف کیم دریافت نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: نامه ای از طرف کیم دریافت نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید