خبرنگاران عملیات اجرایی پارک جنگلی ایزدشهر شروع شد

به گزارش جعبه مهر، ساری - خبرنگاران - عملیات اجرایی فاز نخست پارک جنگلی ایزدشهر با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار مازندران و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی شروع شد.

خبرنگاران عملیات اجرایی پارک جنگلی ایزدشهر شروع شد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، در این مراسم از کتابچه طرح پارک جنگلی ایزدشهر هم رونمایی شد ، پارکی که قرار است در سه هزار و 482 هکتار ایجاد گردد.

استاندار مازندران در مراسم رونمایی از طرح و شروع عملیات اجرایی پارک جنگلی ایزدشهر، اجرای این نوع پروژه ها را برای توسعه دیگر بخش ها ضروری خواند و گفت: در حوزه گردشگری طبیعی و دریایی، ظرفیت های کمتر دیده شده ای در استان وجود دارد که اگر بستر آن را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم و فرآیند اعطای مجوزها را تسریع نماییم، موجب توسعه پایدار، اشتغال و رفاه و رضایتمندی مردم می گردد.

احمد حسین زادگان با بیان این که این پروژه ارزشمند با همکاری و تعامل بخش های مختلف در شهرستان صورت پذیرفته است، اضافه کرد: در غرب مازندران و دیگر نقاط استان، که به دلیل ویژگی های خاص طبیعی، سرمایه گذار مایل به سرمایه گذاری است همه باید یاری نمایند تا سراسر مازندران در حوزه های مهمی نظیر گردشگری توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به این که در حوزه گردشگری دریایی، 134 اسکله برای نقاط مختلف ساحل شناسایی و مجوزات آن ها از سوی دستگاه های مسئول صادر شده و در سازمان بنادر نیز مطرح شده است، بیان کرد: در فاز اول مجوز 43 اسکله صادر شده و سرمایه گذاران می توانند برای سرمایه گذاری مراجعه نماند.

استاندار مازندران با اعلام این که اعتبار خوبی وزارت راه برای راه دسترسی در مرزن آباد گذاشته که موانع ترافیکی را برطرف و دسترسی را برای ورود گردشگران به غرب استان آسان تر می نماید، گفت: موضوع استفاده از ظرفیت های طبیعی و بوم گردی در غرب استان، با انتخاب تیمی و تسهیلگران و مجموعه گردشگری و بنیاد مسکن؛ مکان های روستایی با بافت باارزش و حفظ شده به تعداد 160 روستا در فاز نخست شناسایی شده که می تواند با سرمایه گذاری به تحقق برسد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5861

به "خبرنگاران عملیات اجرایی پارک جنگلی ایزدشهر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی پارک جنگلی ایزدشهر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید