خبرنگاران مجلس شرایط زندان ها در شرایط کرونا را آنالیز می نماید

به گزارش جعبه مهر، تهران - خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از قصد این کمیسیون برای آنالیز شرایط زندان ها در شرایط شیوع کرونا در جلسات آینده اطلاع داد.

خبرنگاران مجلس شرایط زندان ها در شرایط کرونا را آنالیز می نماید

حسن نوروزی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران گفت: در نشست روز یکشنبه کمیسیون، اصلاح ماده 18 قانون حمایت از بچه ها و نوجوانان، اعاده شده از شورای نگهبان با حضور محمد دهقان عضو شورای نگهبان اصلاح شد.

وی با بیان اینکه ماده یک و دو لایحه حمایت از جنگل بانان و محیط بانان، اعاده شده از شورای نگهبان با حضور دهقان اصلاح شد تا در صحن علنی مطرح گردد.

این نماینده مجلس گفت: اصلاحیه های هشت مورد از قانون قضایی تجارت و کتاب سوم قانون تجارت آنالیز شد و به صحن علنی ارجاع داده می گردد.

پیشتر کتاب اول و دوم لایحه اصلاح تجارت در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسیده است و مقرر شده است که مابقی مواد این لایحه نیز در جلسات آینده مجلس شورای اسلامی آنالیز گردد.

نوروزی با بیان اینکه کمیسیون قضایی مجلس احتمالا سه شنبه همین هفته تشکیل جلسه می دهد، گفت: از آنجا که اصل 85 قانون اساسی در خصوص لایحه حمایت از مالکیت صنعتی مطرح است، احتمالا این لایحه، یکی دو روز در صحن خوانده گردد و بلافاصله جلسه اضطراری برای جمع بندی و اجرای مصوبه گذاشته گردد.

وی گفت: هفته آینده قصد داریم رییس سازمان زندان های کشور را برای آنالیز شرایط زندان ها در شرایط کرونا به مجلس دعوت کنیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6020

به "خبرنگاران مجلس شرایط زندان ها در شرایط کرونا را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجلس شرایط زندان ها در شرایط کرونا را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید