خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت های بین المللی!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، محکومیت ها اقتصادی متعدد پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا تبدیل به یکی از مسائل همیشگی تیمی شده است که در چهار فصل متوالی پیروز به کسب قهرمانی لیگ برتر شده است.

خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت های بین المللی!

باشگاه پرسپولیس که به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ با محرومیت از حضور در جابجایی فصل پیش رو روبرو شده است هنوز جانشین مهدی خواجه وند را برای پست معاونت حقوقی نشناخته است.

معاونی که فعالیتش در پرسپولیس حاشیه های فراوان به همراه داشت تا مهدی رسول پناه مجبور به کنار گذاشتن وی گردد اما هنوز برای وی جانشین انتخاب نکرده است.

پرسپولیس در حالی بدون معاون حقوقی و تنها با دو کارمند خود به پرونده های بین المللی رسیدگی می نماید که هنوز نتوانسته پرونده بدهی ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون را قبل از جلسه نهایی دادگاه عالی ورزش حل و فصل کند.

اتفاقی که در پرونده مربوط به محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر از سوی AFC نیز به باد فراموشی سپرده شده است. مهاجم سرخپوشان پایتخت در حالی با این محرومیت روبروست که در صورت عدم کاهش آن نه تنها فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهد بلکه در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم نیز حضور نخواهد داشت.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7842

به "خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت های بین المللی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت های بین المللی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید