درآمد میلیونی عزاداران تقلبی از مراسم عزاداری!

به گزارش جعبه مهر، عزاداران تقلبی با شرکت در مراسم عزاداری مختلف در حالی که وانمود می نمایند از بستگان درجه یک متوفی هستند، پول زیادی را به جیب می زنند.

درآمد میلیونی عزاداران تقلبی از مراسم عزاداری!

به گزارش خبرنگار ، درآمد میلیونی عزاداران تقلبی از مراسم عزاداری مردگان در چین به سوژه داغ رسانه های این کشور تبدیل شده است. این افراد که با عنوان گریه نمایندگان حرفه ای شناخته می شوند، در مراسمی حضور پیدا می نمایند که هیچ شناختی از فرد متوفی ندارند. آنها با حضور در این مراسم مانند بستگان درجه یک متوفی در کنار تابوت او آغاز به گریه و عزاداری می نمایند.

یکی از این گریه نمایندگان حرفه ای زنی است که بنا به ادعای خود برای یک مراسم عزاداری 30 دقیقه ای دست کم 300 یوان (42 دلار) دریافت می نماید. این زن که نخواست هویتش فاش گردد، در مصاحبه با سایت مشهور Pear Video گفت که درآمد سالیانه او از این کار به حدود 200000 یوان (28000 دلار) می رسد. او می گوید بیش از 20 سال است که به این کار مشغول است و حتی اعضای خانواده اش را هم وارد این کار نموده است. او با پولی که از این شغل به دست آورده است، یک خانه خریده و تمام هزینه های دانشگاه پسر بزرگش را تأمین نموده است.

عزاداری حرفه ای یک رسم باستانی در چین است که چند نفر در کنار تابوت متوفی آغاز به گریه و زاری می نمایند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4105

به "درآمد میلیونی عزاداران تقلبی از مراسم عزاداری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد میلیونی عزاداران تقلبی از مراسم عزاداری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید