دستگیری قاتل متواری پس از 6 سال ، کشف 500 متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان

به گزارش جعبه مهر، دستگیری قاتل متواری پس از 6 سال و کشف 500 متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان از جمله خبرهای انتظامی و محیط زیستی در این شهرستان است.

دستگیری قاتل متواری پس از 6 سال ، کشف 500 متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرمانده انتظامی بوکان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قاتل جوان 18 ساله بوکانی بعد از 6 سال شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سلمان حیدری اضافه نمود: پس از ارتکاب به یک مورد قتل در سال 1393 رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتل در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار داشت.

وی ادامه داد: در حالی که دستگیری قاتل فراری جزو برنامه های پلیس آگاهی و همکاران انتظامی بود، کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود پیروز به شناسایی مخفیگاه این فرد در شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی شدند.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه نمود: کاراگاهان که مجوز قضایی را کسب نموده بودند پس از هماهنگی با مراجع قضایی و همکاری آنها پیروز به دستگیری قاتل فراری در این شهرستان شدند.

وی اعلام کرد: متهم به قتل در سال 1393 با همدستی 2 نفر دیگر جوان 18 ساله ای را به قصد اخاذی از خانواده اش در یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی ربوده و او را به قتل رسانده بود.

سرهنگ حیدری اضافه نمود: متهم دستگیر شده به مدت 6 سال با هویت جعلی(مدارک شناسایی برادرش) در بوکان زندگی نموده و با هوشیاری کارآگاهان شناسایی و دستگیرپس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.

500 متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان کشف شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت: مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست این شهرستان، چهار رشته تور به میزان 500 متر در رودخانه زرینه رود این شهرستان کشف و ضبط کردند.

آوات بازیار گفت: در همین ارتباط 50 قطعه ماهی رودخانه ای که در تور گرفتار شده بودند، نیز کشف و رهاسازی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان اضافه نمود: علاوه بر ماهی و ادوات صید یک عدد قایق چوبی از 2 نفر متخلف کشف وضبط شد.

زرینه رود با 302 کیلومتر طول یکی از طویل ترین و پرآب ترین رودهای شمال غرب کشور است که از کوه های چهل چشمه در سقز سرچشمه می گیرد و پس از گذر ازشهرستان های بوکان، شاهین دژ و میاندوآب در جنوب دریاچه ارومیه ضمن تشکیل یک دلتای وسیع به عرض حدود 10 کیلومتر در مراتع باتلاقی تالاب قره قشلاق به دریاچه ارومیه می ریزد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8045

به "دستگیری قاتل متواری پس از 6 سال ، کشف 500 متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاتل متواری پس از 6 سال ، کشف 500 متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید