دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس پیروز نشود

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - سرپرست پرسپولیس به انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال و کمیته معین شرایط پرداخت و گفت که دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس پیروز نشود.

دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس پیروز نشود

به گزارش خبرآنلاین، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در اعتراض به محرومیت پرسپولیس از پنجره جابجایی به علت شکایت سوشا مکانی و ثبت نشدن قرارداد مهدی ترابی، بازیکن جدید این تیم گفت: گلایه من از فدراسیون فوتبال است. فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون، اشتباهات گذشته تکرار نمی گردد. متاسفانه می بینیم در حق تیم عظیم پرسپولیس کم لطفی شده است. دوست دارم به کمیته مشخص فدراسیون فوتبال شرایط یادآوری کنم که اگر قرار است به ایراد و اشکال رسیدگی نمایند، فکر می کنم 5000 مربی، بازیکن و سرپرست نسبت به تیم های قبلی طلبکار هستند. چه می گردد که ناگهان قانون را برای پرسپولیس اجرا می نمایند؟

وی ادامه داد: بیشتر کادر فنی و بازیکنان ما از باشگاه قبلی خود طبلکار هستند. چرا به این موضوع رسیدگی نمی نمایند؟ نمی دانم به چه کسی بگویم. ما پنجره بین المللی را باز کردیم اما اینجا زورمان نمی رسد.

سرپرست پرسپولیس اعلام نمود: چرا نسبت به تیم های دیگر این کار را نمی نمایند؟ سرمربی ما از پنج تیم دیگر طلبکار است، چرا پول او را نمی گیرند؟ چرا قانون را برای همه اجرا نمی نمایند؟

پیروانی با اشاره به اجرای ناقص پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا گفت: سازمان لیگ گفته همه تیم ها با پرواز چارتر به شهرهای دیگر بروند. کدام تیم این کار رامی کند؟ غیر از دو، سه تیم لیگ فزونی، کدام تیم با پرواز چارتر می رود؟ کدام تیم هر 10 روز یک بار تست کرونا می دهد؟ فقط از راه دور کنترل می نمایند. با اعصاب و روان ما بازی می نمایند.

وی در واکنش به اینکه پرسپولیس ترابی را به آبادان هم آورده بود اما در نهایت این بازیکن به میدان نرفت، اظهار کرد: ترابی تا سه دقیقه قبل از بازی نمی دانست که می تواند بازی کند یا خیر. ما او را به آبادان آوردیم اما می خواهیم قانون را برای همه اجرا نمایند. تیم لیگ یکی را بدون پرداخت مطالباتش به بازیکنان و مربیان می فروشند اما طلبکارها هستند. این را بدانید که دست به دست هم دادید تا پرسپولیس پیروز نگردد.

پیروانی تاکید نمود: می خواهید بگویید در مقابل پرسپولیس ایستاده اید اما ما پرسپولیس هستیم. سالیان سال پشت سر ما حرف و حدیث بوده اما با قدرت می آییم و قهرمانی دیگری را کسب می کنیم. شما اگر دنبال اجرای قانون هستید، همه را به یک چشم نگاه کنید. کمیته مشخص شرایط این نیست که قانون را فقط در حق پرسپولیس اجرا کند. شما می خواستید بگویید قانون را اجرا کردید اما قانون باید درباره همه تیم ها اجرا گردد. بیشتر مربیان و بازیکنان طلبکار هستند. نمی دانم دنبال چه بودند.

وی ادامه داد: الان شرایطم خوب نیست اما فکر می کردیم با آمدن رئیس فدراسیون جدید اتفاق جدیدی می افتد اما می بینیم تیم همان تیم قبلی و قانون همان قانون ناقص است. برنده بازی امروز کمیته مشخص شرایط و فدراسیون فوتبال بودند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9343

به "دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس پیروز نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس پیروز نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید