دعوت دوومیدانی کاران و وزنه برداران پارالمپیکی به اردوی لاهیجان

به گزارش جعبه مهر، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی دوومیدانی کاران و وزنه برداران پارالمپیکی در لاهیجان خبر داد.

دعوت دوومیدانی کاران و وزنه برداران پارالمپیکی به اردوی لاهیجان

مسعود حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از خاتمه آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی معلولان و تعیین شدن تکلیف 7 ورزشکار برای اعزام به توکیو، اردوی این دوومیدانی کاران از 17 خرداد در لاهیجان آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام به بازیهای پارالمپیک در لاهیجان ادامه خواهد داشت.

وی از حامد امیری، سعید افروز، امان الله پاپی، سید علی اصغر جوانمردی، صادق بیت سیاح، سیامک صالح فرج زاده و هاشمیه متقیان دوومیدانی کاران پارالمپیکی دعوت شده به اردوی لاهیجان نام برد.

حمیدی اضافه کرد: در پارادوومیدانی 5 سهمیه دیگر باقی مانده که تکلیف آنها برای قرار دریافت در لیست نفرات اعزامی به توکیو در جلسه سه شنبه هفته آینده هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک تعیین خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از برگزاری اردوی وزنه برداران پارالمپیکی از روز سه شنبه 11 خرداد در لاهیجان خبر داد و اظهار داشت: اردوی 6 وزنه بردار پارالمپیکی در حال حاضر در سالن وزنه برداری فدراسیون در حال برگزاری است و این اردو از روز سه شنبه 11 خرداد در لاهیجان پیگیری می شود و تا زمان اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه اضافه کرد: به منظور تطابق شرایط آب و هوایی ورزشکاران با آب و هوای ژاپن، بعد از این اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی تا زمان اعزام به توکیو در شمال کشور برگزار خواهد شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10180

به "دعوت دوومیدانی کاران و وزنه برداران پارالمپیکی به اردوی لاهیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت دوومیدانی کاران و وزنه برداران پارالمپیکی به اردوی لاهیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید