راه اندازی اپلیکیشن تحقیقات پزشکی اپل

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، همزمان با عرضه مدل های جدید آیفون، آی پد و ساعت های اپل، این شرکت برنامه های جدیدی را به منظور پیشبرد تحقیقات پزشکی در دستور کار خود قرار داده است.

راه اندازی اپلیکیشن تحقیقات پزشکی اپل

قرار است از اپلیکیشن جدید اپل برای انجام سه پژوهش پزشکی بسیار بزرگ استفاده گردد و سه موسسه تحقیقاتی مشهور در آمریکا با اپل برای پیشبرد این تحقیقات همکاری می نمایند.

اپل اولین بار در سال 2017 با همکاری دانشگاه استنفورد تحقیقاتی را بر روی سلامت قلب انجام داد که طی آن داده های جمع آوری شده با استفاده از ساعت هوشمند اپل مورد استفاده نهاده شد. برای انجام این آنالیز داوطلبان اپلیکیشن خاصی را بارگذاری نموده و داده های درخواستی را در آن وارد کردند. بنا بر اعلام اپل بیش از 400 هزار نفر با این تحقیق همکاری کردند.

اپلیکیشن جدید اپل برای انجام تحقیقات پزشکی اواخر امسال میلادی در آمریکا عرضه می گردد و علاقمندان می توانند با ثبت نام در طرح های مطالعاتی مختلف مبتنی بر آن مشارکت نمایند. اطلاعات افراد گوناگون به طور ناشناس در اختیار محققان قرار می گیرد. جزئیات سه حوزه تحقیقاتی انجام این طرح اعلام نشده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2972

به "راه اندازی اپلیکیشن تحقیقات پزشکی اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اپلیکیشن تحقیقات پزشکی اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید