رکوردزنی دوباره کرونا در آمریکا ، محبوبیت ترامپ باز هم افت می نماید

به گزارش جعبه مهر، شمار موارد عفونت با ویروس کرونا دوباره رکورد جدید به جای گذاشت و یک نظرسنجی جدید نشان داد محبوبیت ترامپ در نتیجه این فرایند دارد محبوبیتش را از دست می دهد

رکوردزنی دوباره کرونا در آمریکا ، محبوبیت ترامپ باز هم افت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین داده های گردآوری شده بوسیله دانشگاه جانز هاپکینز در روز آدینه 27 تیر (17 ژوئیه) 77225 مورد جدید عفونت ویروس کرونا را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد و برای نخستین بار شمار مواد روزانه کرونا در آمریکا از 70000 مورد گذشته است.

در همین حال یک نظرسنجی جدید نشان می دهد میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به علت نارضایی از شیوه مدیریت بحران کرونا همچنان در حال سقوط است.

نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی ای بی سی نشان داد فقط 38 درصد آمریکایی ها شیوه مدیریت شیوع کرونا بوسیله ترامپ را تایید می نمایند، در حالیکه این میزان در ماه مه 46 درصد (اردیبهشت) و در ماه مارس (فروردین) 51 درصد بود.

همزمان میزان نارضایی از ترامپ از 45 درصد در ماه مارس و 53 درصد در ماه مه به 60 درصد افزایش یافته است.

ترامپ نیز کاملا از این مشکل مطلع است و تصمیم او در این هفته برای اینکه رئیس کارزار تبلیغاتی اش را عوض کند، نشان می دهد درباره انتخاب دوباره اش نگران است.

اما اگر ترامپ نتواند اذهان عمومی را درباره چگونگی پاسخش به پاندمی کرونا قانع کند، ممکن است در انتخابات ماه نوامبر سال جاری نتواند به پیروزی برسد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6764

به "رکوردزنی دوباره کرونا در آمریکا ، محبوبیت ترامپ باز هم افت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردزنی دوباره کرونا در آمریکا ، محبوبیت ترامپ باز هم افت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید