زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش جعبه مهر، زمان انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه گیلان برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای زمان انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 را گفت.

به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در از 11 تا 15 ماه انتخاب واحد دارند در ساعات و روز هایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند.

دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاه ها هستند نمی توانند در ترم جاری انتخاب واحد انجام دهند. در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت انجام انتخاب واحد باید نامه مخالفت با مهمانی و انتقالی خود را از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل دهند تا مجوز شرکت در انتخاب واحد برایشان صادر گردد.

براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نیستند در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

دانشجویانی که در نیم سال قبلی مشروط شده اند از محدودیت اخذ تعداد واحد در نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-1399 معاف هستند. مثلا دانشجوی مقطع کارشناسی که درنیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 مشروط شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 می تواند تا 20 واحد آموزشی اخذ نمایند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9040

به "زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید