سهرابیان: بدهی هفت هزار دلاری کانوپولو پرداخت شد، میزبانی را با پشتیبانی سیستم ورزش پس گرفتیم

به گزارش جعبه مهر، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: بدهی نزدیک به هفت هزار دلار برای خرید قایق های کاناپولو بود که آن را پرداخت کردیم و با پشتیبانی سیستم ورزش ایران توانستم میزبانی کانوپولو را پس بگیریم.

سهرابیان: بدهی هفت هزار دلاری کانوپولو پرداخت شد، میزبانی را با پشتیبانی سیستم ورزش پس گرفتیم

علیرضا سهرابیان در مصاحبه با خبرنگاران درباره ی پس دریافت میزبانی مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا بیان نمود: متاسفانه در دو سه ماه اخیر میزبانی را از ما دریافتد و کشورهای جنوب شرق آسیا مسائلی چون مسافت و هزینه های مربوطه و دلایل دیگر را مطرح کردند و حتی کشور هند اعلام آمادگی نموده بود که مسابقات را به صورت رایگان برگزار کند. سنگاپور و مالزی هم علاقه مند بودند این میزبانی را بگیرند اما ما با رایزنی هایی که انجام دادیم و با پشتیبانی سیستم ورزش ایران و ادله هایی که آوردیم توانستیم نظرشان را عوض کنیم و میزبانی را به ایران برگردانیم.

او ادامه داد: پس از این اتفاق ازبکستان خاطرنشان کرد یاری ایران را در کانوپولو می خواهد و به دنبال این است تیم مردان و بانوان را به این مسابقات بفرستد. از آنجا که ایران در کانوپولو از قدرت های آسیا است باید کوشش کنیم غرب آسیا هم مانند شرق آسیا قوی گردد تا با تعدد عضو، نمایندگان بیشتری داشته باشیم تا در چنین شرایطی ما را حمایت نمایند. البته آقای جهان اقتصادی هم خیلی کوشش کرد و باید از او تشکر کنم و ما مسابقات را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش مردان و بانوان با یاری همکارانم در فدراسیون برگزار می کنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که بدهی برای خرید قایق های کانوپولو از قبل مانده بود، پرداخت شد توضیح داد: بله نزدیک به هفت هزار دلار بود که پرداخت کردیم و عذرخواهی کردیم که این پول پرداخت نشده بود. این بدهی باعث شده بود خارجی ها فکر نمایند ایران بدقول است و ما با پرداخت بدهی کوشش کردیم نظرشان را تغییر دهیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در ادامه حضورش در مالزی رایزنی هایی با کشورهای دیگر دارد یا خیر گفت: سعی بر این است با کشورهای صاحب سبک رایزنی هایی داشته باشیم. با توجه به اینکه در سالهای تحریم هستیم و قدرت ارزی و قدرت ریالی جنگ خوبی نمی توانند داشته باشند و ارزش پولمان کمی تضعیف شده تا مربی رده بالایی بیاوریم رایزنی می کنیم که با کشورهای دیگر بده بستانهایی داشته باشیم. برای نمونه با رییس فدراسیون ازبکستان صحبت کردیم که البته تقریباً نهایی شده تا المپیک اردوهای مشترکی داشته باشیم. این هم به نفع ما هست هم آنها و امیدوارم ملی پوشان بتوانند بهره مندی بیشتری داشته باشند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1529

به "سهرابیان: بدهی هفت هزار دلاری کانوپولو پرداخت شد، میزبانی را با پشتیبانی سیستم ورزش پس گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: بدهی هفت هزار دلاری کانوپولو پرداخت شد، میزبانی را با پشتیبانی سیستم ورزش پس گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید