طارمی در رادار باشگاه های معتبر فوتبال دنیا

به گزارش جعبه مهر، درخشش مهدی طارمی موضوعی غیرقابل انکار است و بسیاری از باشگاه های معتبر فوتبال دنیا عملکرد او را زیرنظر قرار گرفته اند.

طارمی در رادار باشگاه های معتبر فوتبال دنیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی طارمی در تیم ریوآوه پرتغال هم توانسته بازیکن قابلی باشد تا نشان دهد یکی از مهاجمان خوب سال های اخیر فوتبال ایران محسوب می گردد.

مهاجم سابق پرسپولیس که دو مرتبه آقای گل فوتبال ایران شده است، در الغرافه قطر هم مهاجمی تأثیرگذار بود و در لیگ پرتغال که سطحی بالاتر از لیگ های ایران و قطر دارد هم ثابت کرد می تواند بازیکنی ثابت در ترکیب تیمش باشد.

طارمی در ریوآوه 20 بازی انجام داده و توانسته 8 گل وارد دروازه حریفان کند که بعضی از این گل ها به تیم های عظیم پرتغال بوده است و قطعاً سکوی پرتابی برای وی خواهد شد. اگرچه مسابقات باشگاهی در بسیاری کشورها تعطیل شده اما درخشش طارمی در ریوآوه از دید تیم های استعدادیابی باشگاه های معروف پنهان نمانده است و بسیاری از رسانه های معتبر پرتغال و اقصی نقاط دنیا به عملکرد خوب این مهاجم تیم ملی ایران اشاره نموده اند.

لژیونر ایرانی ریوآوه دارای قابلیت های متعددی در خط حمله است و درخشش او را نباید منحصر به تعداد گل های زده، پاس گل ها و تعداد پنالتی هایی دانست که وی برای تیم هایش گرفته بلکه باید پذیرفت او در بسیاری از گل های تیم هایی که برای آن ها بازی نموده به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشارکت داشته و در آینده می تواند هنرهای ذاتی خود را در تیمی بهتر از ریوآوه پرتغال ارائه کند تا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران گردد.

انتهای پیغام/4048.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5388

به "طارمی در رادار باشگاه های معتبر فوتبال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی در رادار باشگاه های معتبر فوتبال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید