طباطبایی: پیشرفت بانوان نوید افق روشنی را می دهد

به گزارش جعبه مهر، رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان در نشست تقدیر کمیته ملی المپیک از بازیکنان خارجی بسکتبال گفت: بسکتبال بانوان پیشرفت خوبی داشته که نوید افق روشنی در آینده است.

طباطبایی: پیشرفت بانوان نوید افق روشنی را می دهد

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان خارجی حاضر در لیگ بسکتبال بانوان امروز دیداری با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشتند. در نشست امروز کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو و مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش حضور داشتند.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: سعی کردیم برنامه های خوبی برای توسعه ورزش بانوان داشته باشیم. در 3 سال گذشته نزدیک به 20 اعزام در بخش بانوان داشتیم که منجر به 7 مدال شده و این اتفاق برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد خوبی که در بسکتبال بانوان داشتیم، نوید افق روشنی را می دهد. یکی از برنامه ها افزایش تیم ها بود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. با وجود شرایط کرونا، فکر نمی کردم متقاضی زیادی برای لیگ داشته باشیم به طوری که در بخش مردان افزایش 50 تا 70 درصد در لیگ های مختلف داشتیم. این افزایش در لیگ بانوان هم بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: 2 تورنمنت برای کسب سهمیه بسکتبال 3 نفره را پیش رو داریم که امیدوارم نتیجه لازم کسب شده و برای نخستین بار در یک ورزش تیمی سهمیه المپیک بگیریم. آمادگی داریم در لیگ ایران به عنوان یک کشور امن پذیرای ورزشکاران تمامی دنیا باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9482

به "طباطبایی: پیشرفت بانوان نوید افق روشنی را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: پیشرفت بانوان نوید افق روشنی را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید