فوتبال دنیا، توصیه رونالدو به یوونتوس برای جذب کیلور ناواس

به گزارش جعبه مهر، فوتبال دنیا - کریستیانو رونالدو به سران باشگاه یوونتوس توصیه کرد کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید را به خدمت بگیرند.

فوتبال دنیا، توصیه رونالدو به یوونتوس برای جذب کیلور ناواس

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی، کریستیانو رونالدو به مدیران باشگاه یوونتوس توصیه نموده تا کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید را به خدمت بگیرند و به نقش بسزای وی در موفقیت های کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نموده است. ناواس که با آمدن تیبو کورتوا صندلی ثابتش در رئال مادرید را از دست داده، ممکن است به همین دلیل به هم تیمی پیشین خود در یوونتوس ملحق گردد.

این دروازه بان 31 ساله در سال 2014 از لوانته به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد و تا کنون با این تیم یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام دنیای باشگاه ها را تجربه نموده است. فوتبال دنیا| کریستیانو رونالدو: فلورنتینو پرس هرگز مرا نمی دید و از صمیم قلب برایم کاری نمی کرد، سال جاری هم شایسته بردن توپ طلا هستم

پس از جدایی جان لوئیجی بوفون از یوونتوس در تابستان اخیر، ماتیا پرین و ویچخ شزنی دو دروازه بان اصلی راه راه پوشان تورین به شمار می روند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 595

به "فوتبال دنیا، توصیه رونالدو به یوونتوس برای جذب کیلور ناواس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توصیه رونالدو به یوونتوس برای جذب کیلور ناواس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید