قیمت جدید سایپا کوییک R مشخص شد

به گزارش جعبه مهر، چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.

قیمت جدید سایپا کوییک R مشخص شد

به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: از آنجا که خودرو کوییک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.

به دلیل نگاه سرمایه ای به خودرو در سالیان گذشته، سفید رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه فرایند جدید و تحول گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوییک را علاوه بر رنگ های معمول، با مدل های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوییک آر (QUIK-R) نسبت به کوییک (QUIK) بعضی آپشن ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.

دیجیاتو: این اظهارات در مورد تنوع رنگ در حالی مطرح می شود که شعبه دیگر گروه خودروسازی سایپا (سایپا سیتروئن) همزمان با اجرای برجام تصمیم گرفته بود تا امکان انتخاب رنگ را از مشتریان و خریداران سیتروئن C3 گرفته و این محصول را در فاز نخست تنها در نمونه سفید رنگ تولید نماید. در نهایت نیز چنین تصمیمی منجر به تولید حدود 2000 دستگاه سیتروئن C3 سفید رنگ با سقف قرمز شد.

به هر روی، هنوز اطلاعات تکمیلی و قیمت کوییک R به صورت رسمی اعلام نشده است و مشخص نیست که مشتریان سایپا باید برای داشتن رنگ های متنوع و رینگ آلومینومی باید چه هزینه را افزون بر قیمت نسخه ساده کوییک بپردازند اما پس از اعلام جزییات بیشتر در این خصوص، اطلاعات تکمیلی به همین خبر افزوده خواهد شد.

تصاویر غیر رسمی حکایت از افزوده شدن رنگ قرمز به قطعات تریم داخلی کابین کوییک R دارد.

سایپا سرانجام و پس از گذشت قریب به دو هفته از انتشار تصاویر اولیه، اطلاعات تکمیلی در مورد کوییک آر را در وب سایت خود منتشر کرد. بر این اساس کوییک آر که در پارس خودرو تولید می شود از نظر فنی و امکاناتی تفاوت چندانی با نمونه سایپایی ندارد و بیشترین تغییرات در بحث ترکیب رنگ بدنه و کابین اتفاق افتاده است.

در کابین کوییک دو رنگ، تزیینات نقره ای رنگ سابق به رنگ قرمز در آمده اند و دستگیره ها، قاب روی داشبورد و بعضی از اجزای کوچک به تریم دو رنگ مشکی و قرمز مزین شده اند.

به نقل از اسب بخار، همچنین صندلی های خودرو که مانند گذشته پارچه ای هستند، با بافت های قرمز و مشکی تولید شدند تا هماهنگی بیشتری با سبک کوییک آر داشته باشند. البته سایپا هنوز مشخص نکرده که این ترکیب رنگ کابین برای همه نمونه های کوییک آر ثابت است یا خیر؟ زیرا این خودرو قرار است تا با ترکیب رنگ های مختلفی تولید شود.

کوییک آر (Quik-R) به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ مجهز است که 87 اسب بخار را با گشتاور 128 نیوتن متر تولید می نماید. این توان به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو قرار است تا با ویژگی های ذکر شده در زیر به دست مشتریان برسد:

  • ترکیب رنگ دوگانه بدنه و کابین
  • رینگ آلومینیومی 14 اینچی
  • دو کیسه هوا
  • ترمز ABS-EBD و BA
  • فرمان هیدرولیک
  • آینه ها و شیشه های برقی
  • سنسور پارک عقب
  • صندلی های تاشو عقب
  • قابلیت ISO FIX صندلی
  • مه شکن جلو و عقب
  • سیستم تهویه الکتریکی و دستی
  • دماسنج
  • و…

احتمال داده می شود که با توجه به پیش پرداخت اعلام شده برای کوییک آر و بهای رسمی کوییک دنده ای معمولی، نمونه دو رنگ کوییک با قیمتی فراتر از 65 میلیون تومان به بازار عرضه شود.

انتشار تصاویر جدید از خودرو کوییک R[به روز رسانی] - آذر 98

چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.

به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.

عجیب آنکه رنگ آمیزی خودروهای تولیدی (براساس تصاویر جدید) نسبت به تصاویر اولیه و طرح های گرافیکی بدتر شده است و شاهد طرحی دو رنگ و عجیب این خودرو هستیم.

قیمت خودرو کوییک R از سوی سایپا مشخص شد [به روز رسانی] - دی ماه 98

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای متقاضیان خودرو کوییک آر، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد.

مشتریانی که این محصول را با موعد تحویل بهمن ماه 98 ثبت نام کرده بودند، هم اینک دعوتنامه تسویه حساب برای آنها با قیمت 69 میلیون تومان صادر شده است.

خط تولید این محصول به تازگی در شرکت پارس خودرو راه اندازی شده است.

کوییک R در بازار قیمت خورد [به روز رسانی] - دی 98

خریداران نخستین سری کوییک R که عمدتا نسخه سفید قرمز یا مشکی قرمز این خودرو را انتخاب کرده اند قیمت 90 تا 94 میلیون تومانی را برای این خودرو به مشتریان اعلام می کنند که در مقایسه با قیمت تمام شده حدود 69 میلیون تومانی این خودرو بیش از 20 میلیون تومان اختلاف قیمت را نشان می دهد. به نظر می رسد با این شرایط نخستین معاملات کوییک R در بازار روی قیمت 85 تا 89 میلیون تومان رقم بخورد.

قیمت جدید خودرو کوییک R [به روز رسانی] - فروردین 99

قیمت جدید خودرو کوییک آر با تغییراتی جزئی برای فروردین ماه 99 اعلام شد.

این خودرو به صورت دو رنگ به بازار عرضه شده است که قیمت بعضی از رنگ ها با هم متفاوت است.

منبع : دیجیاتو

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: آی تابناک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6046

به "قیمت جدید سایپا کوییک R مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت جدید سایپا کوییک R مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید