قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ برای مصرف کننده اعلام شد

به گزارش جعبه مهر، رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با اشاره به قیمت گذاری مرغ برای مصرف کننده گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده، قیمت هر کیلو مرغ 12 هزار و 900 تومان، هر کیلو تخم مرغ هفت هزار و 500 تومان و هر قطعه جوجه دو هزار و 250 تومان است.

قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ برای مصرف کننده اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس تابش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم باید در جامعه در رفاه کامل زندگی نمایند، اظهار کرد: مردم ایران لایق بهترین امکانات بوده و باید با ایجاد کردن شرایط مناسب به لحاظ مالی آرامش را به جامعه برگردانیم.

وی با اشاره به قیمت گذاری مرغ برای مصرف نماینده گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده، قیمت هر کیلو مرغ 12 هزار و 900 تومان، هر کیلو تخم مرغ هفت هزار و 500 تومان و هر قطعه جوجه دو هزار و 250 تومان است.

رئیس سازمان حمایت از فراورینمایندگان و مصرف نمایندگان با اذعان به اینکه مرغداری ها باید بهترین امکانات را برای تهیه فراوری مرغ در کشور ایجاد نمایند، توضیح داد: در کشور ظرفیت خوبی به لحاظ فراوری گوشت مرغ داریم که باید موردتوجه قرار گیرد و لازمه انجام این کار فراهم آوردن بهترین امکانات برای مرغداران است تا بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهد که دولت در این راستا گام های خوبی برداشته است.

تابش هرگونه افزایش قیمت مرغ را تخلف مطرح کرد و گفت: قیمت مرغ برای مصرف نماینده در بازار اعلام شده و باید فروشگاه ها و مغازه داران به همان قیمت باید مرغ را به مردم عرضه نمایند و اگر افزایش قیمتی دیده گردد تخلف بوده و با آن برخورد می گردد.

انتهای پیغام/84008

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2259

به "قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ برای مصرف کننده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ برای مصرف کننده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید