معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021 معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021

به گزارش جعبه مهر، معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021

رپرتاژآگهی- به جرئت می توان گفت گجت های هوشمند زندگی این روزهای ما را تا حد چشمگیری تحت الشعاع خود قرار داده و به کارهای روزمره ما سرعت و سادگی بیشتری بخشیده اند. می پرسید منظور از این گجت ها و دستگاه های هوشمند چیست؟ پاسخ ساده است، گوشی موبایل یا تبلتی که همین حالا در دست دارید، مچ بند هوشمندی که به هنگام ورزش می بندید، ساعتی که به دست بسته اید و از طریق آن از پیام و تماس های دریافتی خود مطلع می شوید و هزاران وسیله دیگری که روزانه با آن ها سر و کار داریم در دسته ابزارآلات هوشمند قرار دارند.

معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021 معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021

شیائومی کمپانی نام آشنای این روزهای بازار جهانی که بدون تعارف حالا جایگاه ویژه خود را در کشور خودمان نیز یافته، یکی از پیشگامان فعال در حوزه تولید هوشمند سازی دستگاه ها و ابزارهایی است که حالا تصور زندگی بدون وجود آن ها کمی مشکل به نظر می رسد.

اگر اینجا و مشغول به مطالعه این مقاله هستید پس قطعاً از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی و گجت های هوشمندید؛ پس شاید بد نباشد تا دقایقی را با ما همراه بمانید تا با جدیدترین محصولات شیائومی در سال جاری آشنایی یابید.

آشنایی با برند شیائومی و حوزه فعالیت این کمپانی

صادقانه باید گفت شیائومی برندی است که با آغاز فعالیت جدی خود در حوزه سیستم عامل و نرم افزار و سپس قدم نهادن در زمینه تولید گوشی های هوشمند شیائومی، این روزها نام خود را در کنار ابر قدرت های دنیای تکنولوژی قرار داده است.

شاید بسیاری از ما نام این برند را اولین بار با گوشی های موبایل، مچ بند های هوشمند یا پاوربانک های شیائومی شنیده باشیم. اما حقیقت آن است که گرچه این شرکت سرمایه گذاری بزرگی بر روی این دسته از تولیداتش کرده؛ اما برای کالا های عرضه شده توسط این برند نمی توان حد و مرزی قائل شد. بنابراین اگر تا به حال فقط نام گوشی های هوشمند شیائومی را شنیده اید، باید بگوییم هنوز راه زیادی تا شناخت اقیانوس بزرگ تولیدات هوشمند شیائومی پیش رو دارید!

می بند 5شیائومی

به جرئت می توان گفت مچ بند های سلامتی شیائومی که با نام خانوادگی می بند شناخته شده اند، یکی از معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این کمپانی در ایران هستند. می بند 5 از بین تمام مچ بند های عرضه شده توسط شیائومی بزرگترین و زیباترین نمایشگر AMOLED تمام رنگی را داشته و در رنگ هایی جذاب و متنوع به بازار عرضه شده است.

این مچ بند جدید شیائومی برخلاف مدل های پیشین خود به NFC جهانی مجهز بوده و بنابراین پرداخت های اینترنتی و خرید بلیط برای وسایل نقلیه عمومی نیز با این مچ بند ممکن شده است.

سنسور های بررسی کیفیت خواب سبک و عمیق کاربر در این مدل از مچ بند های شیائومی تا حد زیادی پیشرفت داشته و اطلاعات و جزئیات تهیه شده توسط آن از دقت بالاتری برخوردار اند. با نصب یک اپلیکیشن ساده بر روی گوشی موبایل خود به تمام اطلاعات مربوط به شرایط سلامتی و کیفیت خواب خود دسترسی خواهید داشت!

از جمله دیگر نقاط قوت می بند 5 شیائومی می توان به حضور سنسور هایی جدید با قابلیت ثبت میزان اکسیژن خون، سطح استرس، ثبت اطلاعات مربوط به چرخه قاعدگی و حتی تشخیص آشفتگی نفس های کاربر اشاره نمود! بدون شک تمام این امکانات در کنار پشتیبانی از 11 حالت ورزشی، امکان کنترل دوربین گوشی موبایل از راه دور و امکان ایجاد دستورهای صوتی حتی بیش از چیزی اند که از یک مچ بند سلامتی انتظار داریم.

جاروبرقی درما Deerma DX800

کمپانی شیائومی تا به حال انواع مختلفی از جاروبرقی های رباتی، شارژی، دستی و… را عرضه کرده و نیازهای کاربر در این زمینه را به خوبی می شناسد. جاروبرقی DX800 شیائومیطراحی بسیار جالبی داشته و به گونه ای ساخته شده تا حین جاروکشیدن خانه کمترین فشاری به شانه ها و کمر شما منتقل نشود.

گرچه این جاروبرقی ابعاد کوچکی دارد و مخزن خود را به همراه لوله اصلی اش حمل می کند، اما توان قابل توجهی داشته و هوا را با قدرت مکش 16000 پاسکال به درون محفظه خود می کشد. بنابراین از سبک ترین ذرات موجود روی سطوح گرفته تا خرده های سنگین غذا و موهای چسبیده به موکت یا فرش به سرعت به درون جارو بلعیده می شوند. این مدل از جاروبرقی های شیائومی به یک کابل بلند و 5 متری مجهز بوده و بنابراین کاربر را با هیچ محدودیت حرکتی روبرو نمی سازد.

حالا که دوران جاروبرقی های سنگین و بزرگ الجثه به انتها رسیده، این دسته از جاروبرقی های کوچک جایگاه ویژه ای در بازار یافته اند. این جاروبرقی به گونه ای طراحی شده تا استفاده از آن برای گردگیری قفسه ها، مبلمان، پرده ها، فرش موکت، پارک سرامیک و هر سطح دیگری به سادگی و بدون نیاز به حمل یک مخزن بزرگ و دست و پا گیر ممکن شود.

کوله پشتی Urban 2 شیائومی

تعجب نکنید! همانطور که گفته شد شیائومی به غیر از کالاهای هوشمند، در حوزه تولید لوازم شخصی و سبک زندگی نیز فعالیت می کند و کوله پشتی های شیائومی نیز از جمله محبوب ترین های تولیدات این برند هستند. اولین تعیینه ای که در خصوص کوله پشتی Urban 2 شیائومی توجه ما را به خود جلب می کند، طراحی مستطیلی و پوشش پلی استری آن است که در عین سادگی جذابیت ویژه ای دارد.

برتری دیگر این مدل نسبت به کوله پشتی های عادی، بهره مندی آن از طراحی ضد آب است که موجب می شود تا قطرات آب در روزهای بارانی از روی بدنه کیف سر بخورند و به هیچ عنوان فرصت جذب به لایه های درونی را نیابند. شیائومی این مدل از کوله های خود را در سه رنگ سرمه ای، طوسی و زغالی ارائه کرده و تعداد جیب های زیادی را نیز برایش تعبیه ساخته تا جدا کردن لپ تاپ، کتاب و هر ابزار و وسیله دیگری به سادگی ممکن باشد.

جاروبرقی رباتی شیائومی 1C

این برند از محبوب ترین شرکت های تولید کننده جاروبرقی های رباتی بوده و تکنولوژی هوشمند خود را به خوبی در آن ها به رخ می کشد.

جاروبرقی رباتی شیائومی 1C به یک مخزن 600 میلی لیتری و موتور قوی با مکش 2500 پاسکالی مجهز بوده و توانایی عبور از روی موانع با ارتفاع 2 سانتی متری نیز برای آن تعریف شده است. بنابراین کافی است آن را روشن کنید و بدون هیچ کمکی بقیه کار را به عهده او بگذارید! سنسورهای هوشمند این کالا، نقشه دقیقی از محیط خانه تهیه کرده و راستا دقیق حرکت در طول خانه را به سرعت تعیین می کنند تا جارو حین حرکت به هیچ مانعی برخورد نکند.

جذاب ترین ویژگی این جاوربرقی رباتی، امکان کنترل آن با یک اپلیکشن از راه دور و قابلیت چیدن یک برنامه از پیش معین شده برای آن است. به طوری که می توانید از محل کار خود دستور روشن شدن جاروبرقی را صادر کنید و به هنگام برگشت، خانه ای پاکیزه را تحویل بگیرید.

ترازو هوشمند شیائومی XMTZC05HM

همانطور که می دانید بخش قابل توجهی از تولیدات کمپانی شیائومی در حوزه سلامت طبقه بندی می شوند و ترازو هوشمند شیائومی XMTZC05HM هم یکی از شاهدان حی و حاضر این حقیقت است! این ترازو هوشمند به سنسور هایی دقیق و تراشه پیشرفته ای مجهز شده تا بدون کوچکترین اشتباهی، حقیقی ترین اعداد ممکن را به شما گزارش کند.

تکنولوژی هوشمند این ترازو زمانی توجه را به خود جلب می کند که متوجه می شوید نه تنها وزن دقیق، بلکه شاخص توده بدنی، میزان چربی بدن، توده عضلانی، نسبت ماهیچه بدن، میزان آب و پروتیئن بدن، شرایط متابولسیم و حتی وزن ایده آل بدن شما نیز توسط این ترازو کوچک قابل گزارش است. بنابراین بدون تعارف می توان گفت این ترازو بیش از یک سر و گردن با ترازو های عادی موجود در بازار تفاوت داشته و مانند یک مربی تا انتهای راستا و برای رسیدن به وزن ایده آلتان با شما همراهی می کند.

چگونه از اصالت محصولات شیائومی اطمینان حاصل کنیم؟

در این مطلب تلاش داشتیم تا به معرفی جدیدترین محصولات شیائومی بپردازیم؛ اما شاید در انتها این سوال برایتان پیش بیاید که به هنگام خرید محصولات این کمپانی چگونه می توان از کیفیت و اصالت آن ها مطمئن باشیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت از آن جایی که سودجویان زیادی در حال عرضه کالاهای تقلبی با نام و نشان شیائومی هستند، مطمئن ترین راه برای تهیه کالای با کیفیت، خرید از کنندگی های معتبر این برند می باشد. از آن جایی که کنندگی های معتبر این کمپانی در کشورمان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده اند، لوازم جانبی گوشی های موبایل و سایر تولیدات این برند در بازار موجود بوده به سادگی یافت می شوند.

شیائومی سیتی یکی از کنندگان قدیمی و معتبر این کمپانی در ایران است که گستره وسیعی از تولیدات این برند را در وب سایت رسمی اش تحت پوشش خود قرار داده. اگر قصد تهیه تولیدات برند شیائومی را دارید بد نیست تا سری به فروشگاه شیائومی سیتی بزنید تا با مطالعه نقد و بررسی کامل محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر تصمیمی آگاهانه و مطمئن بگیرید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9255

به "معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021 معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021 معرفی جدیدترین محصولات شیائومی سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید