نوازی: استقلال هر لحظه می تواند خطرساز باشد، بازیکنان ما منتظر سوت شروع بازی هستند

به گزارش جعبه مهر، مربی تیم فوتبال پدیده گفت: ممکن است استقلال مشکلاتی داشته باشد ولی آنها در بازی فردا هر لحظه می توانند برای ما خطرساز باشند.

نوازی: استقلال هر لحظه می تواند خطرساز باشد، بازیکنان ما منتظر سوت شروع بازی هستند

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی مربی پدیده درباره ملاقات فردا مقابل استقلال معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: فکر می کنم فردا بازی خوبی در پیش داشته باشیم، به خاطر اینکه در تعطیلات لیگ خوب تمرین کردیم. جا دارد از بچه های تیم به خاطر حضور به موقع شان در تمرینات تشکر کنم. چند بازی محبت آمیز خوب هم داشتیم که برای ما مثمرثمر بوده است.

وی ادامه داد: درست است که استقلال ممکن است مشکلاتی داشته باشد ولی فردا با تیمی بازی داریم که هر لحظه می تواند برای ما خطرساز باشد و بازیکنان و مربیان خوبی دارند. امیدواریم آن چیزی که در تمرینات کار کردیم را در زمین مقابل استقلال پیاده کنیم. روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و ان شاءالله بتوانیم با دست پر به مشهد برگردیم. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با عملکرد خوب خودمان تا سرانجام فصل امتیازات خوبی جمع کنیم و به آن هدفی که داریم، برسیم.

مربی پدیده مشهد در سرانجام در مورد محروم و مصدوم تیمش مقابل استقلال بیان کرد: هیچ محروم و مصدومی نداریم و بازیکنان ما همه سرحال و منتظر سوت شروع بازی با استقلال هستند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10398

به "نوازی: استقلال هر لحظه می تواند خطرساز باشد، بازیکنان ما منتظر سوت شروع بازی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: استقلال هر لحظه می تواند خطرساز باشد، بازیکنان ما منتظر سوت شروع بازی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید