نیروی انتظامی نقش مهمی در توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد

به گزارش جعبه مهر، سرپرست ادار ه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه 9 فرودین ماه، طی دیداری با سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: خدمات نیروی انتظامی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است..

نیروی انتظامی نقش مهمی در توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این ملاقات با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی استان در حفظ امنیت مردم گفت: نیروی انتظامی با برخورد مناسبی که با گردشگران دارد نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد.

او اضافه نمود: از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مبادی ورودی و خروجی استان به خوبی توسط پرسنل نیروی انتظامی کنترل شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نوروز 99 بدون حضور مسافران و گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد در حال سپری شدن است. بعد از شکست بیماری کرونا زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی به استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم می گردد.

او با بیان اینکه حفاظت از میراث تاریخی نیز از مهم ترین وظیفه این اداره کل است، گفت: نیروی انتظامی دراین زمینه همکاری خوبی با میراث فرهنگی داشته که قابل تقدیر است.

سردار انصاری فرمانده انتظامی استان نیز در این نشست با تقدیر از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد گفت: میراث فرهنگی خط مقدم حفاظت از میراث تاریخی ملت ایران است.

او گفت: از هیچ تلاشی برای حفاظت از میراث تاریخی مردم دریغ نخواهیم کرد، آمادگی کامل برای حفاظت از میراث کهن کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان ها وجود دارد.

سردار انصاری با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بر اساس پایش روزانه توسط پلیس راه استان، میانگین ورود و تردد روزانه خودرو در سطح جاده های برون شهری حدود 200 مورد گزارش شده است.

او توضیح داد: بدون شک و با توجه به ضرورت جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا و تمهیدات و تدابیر شدیدتری ظرف روزهای آینده در محورهای ارتباطی و جاده های ورودی استان انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تدابیر و سخت گیری های پلیس راه و نیروهای امنیتی و انتظامی را تنها در راستای حفظ سلامتی شهروندان و رهایی از این ویروس دانست و گفت: هرچه همراهی و مشارکت مردم در امر مقابله و کنترل این بیماری بیشتر باشد خروجی اقدام ها و مأموریت های پلیس و سایر متصدیان و متولیان امر در بخش های مختلف نیز تأثیرگذارتر خواهد بود.

او یادآور شد: اجرای محدودیت های ترافیکی و کنترل مبادی ورودی در جاده های استان و همچنین هشدارهای مسئولان امر برای در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری علاوه بر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منافع دیگری نیز برای کاهش تصادفات و حفظ جان مردم در برداشته است.

سردار انصاری اضافه نمود: با اجرای اقدام های کنترلی و عدم انجام سفرهای نوروزی از سوی مردم حدود 67 درصد میزان تصادفات در ایام تعطیلات نوروز سال جاری (25 اسفند 98 تا به امروز) نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

او گفت: درزمینهٔ تصادفات منجر به فوت نیز حدود 75 درصد کاهش داشته است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5436

به "نیروی انتظامی نقش مهمی در توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی نقش مهمی در توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید