هواپیمایی اتریش پروازهایش را به ایران متوقف نمی کند

به گزارش جعبه مهر، سفیر اتریش در ایران گفت: هواپیمایی این کشور پروازهایش را به ایران نه متوقف می نماید و نه محدود. سفر گردشگران اتریشی به ایران نیز تحت تاثیر تحریم ها و تهدیدها قرار ندارد.

هواپیمایی اتریش پروازهایش را به ایران متوقف نمی کند

به گزارش خبرنگاران، اشتفان شولتس در گفت وگو با ایسنا حضور هواپیمایی اتریش در ایران و ادامه خدمات آن را در این کشور، یک دستاورد بسیار بزرگ دانست و اضافه نمود: همان طور که می دانید بسیاری از ایرلاین ها پروازهای مستقیم به ایران را متوقف نموده اند، اما هواپیمایی اتریش کوشش نموده است ایران را به پایتخت های اروپایی متصل کند و ما از این بابت بسیار بسیار خوشحالیم. این اتفاق برای ایران به عنوان یک مقصد گردشگری امتیاز بزرگی است.

او که گام هایی برای پیوند بیشتر در روابط گردشگری و توسعه پایدار اکوتوریسم بین دو کشور برداشته و در یک ماه گذشته سمپوزیوم گردشگری پایدار را در تهران با مشارکت یک دانشگاه ایرانی برگزار کرد، ظرفیت دو کشور را برای گسترش همکاری های گردشگری بسیار بالا دانست و درباره اثر تحریم ها و تهدیدهای آمریکا پس از خروج از برجام در سفر اتریشی ها به ایران، گفت: به هیچ وجه این اتفاق نمی افتد و سفر اتریشی ها به ایران تحت تاثیر این تحریم ها قرار ندارد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3616

به "هواپیمایی اتریش پروازهایش را به ایران متوقف نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی اتریش پروازهایش را به ایران متوقف نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید