انتها کار شاگردان بنا با 4 طلا و 3 برنز، قهرمانی سخت در آسیا

به گزارش جعبه مهر، تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 4 مدال طلا و 3 برنز بالاتر از تیم ازبکستان به عنوان قهرمانی رسید.

انتها کار شاگردان بنا با 4 طلا و 3 برنز، قهرمانی سخت در آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا و 3 برنز توانست در یک رقابت سخت با ازبکستان به عنوان نخست مسابقات قهرمانی آسیا در چین دست پیدا کند.

روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز در چین شروع شده است که نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که مهدی علیاری در وزن 97 کیلوگرم با رجحان مقابل حریف قزاق در دیدار رده بندی، سومین مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر یوتا نارا از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد مقابل چنگ هائو چن از چین تایپه با نتیجه 9 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل اوزور ژوزوپبکوف، دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. علیاری در دیدار نزدیک و نفس گیر با نتیجه 4 بر 2 از سد علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان گذشت و به مدال برنز رسید.

پیش از این محمدرضا گرایی در 72 و سعید عبدولی در 82 کیلوگرم مدال طلا را کسب نموده بودند. مهرداد مردانی در 60 و حامد تاب در 67 کیلوگرم نیز حذف شده بودند.

شاگردان محمد بنا در روز نخست و 5 وزن اول صاحب 2 مدال طلا و 2 برنز شده بودند. حسین نوری در 87 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلو 2 مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بودند. سامان عبدولی در 63 و محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم نیز 2 مدال برنز کسب نموده بودند. رضا خدری هم در 55 کیلو به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با 4 مدال طلا و 3 برنز و کسب عنوان قهرمانی به کار خود در این مسابقات خاتمه دادند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1614

به "انتها کار شاگردان بنا با 4 طلا و 3 برنز، قهرمانی سخت در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار شاگردان بنا با 4 طلا و 3 برنز، قهرمانی سخت در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید