ژاوی: به بردن و قهرمانی عادت دارم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم السد قطر بیان کرد که با فشارها و انتظارات بالایی که از او در تیم هست، مسئله ای ندارد و تلاشش را برای تکرار قهرمانی به خرج خواهد داد.

ژاوی: به بردن و قهرمانی عادت دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اهداف، ژاوی هرناندس، سرمربی جدید السد، این تیم را برای بازی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل آماده می نماید. او درباره تجربه چند هفته اخیر به عنوان سرمربی السد گفت: باید از مسئولان و بازیکنان تیم السد تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. السد اولین تجربه مربیگری من است و خیلی شاد هستم که راهنمایی این تیم را بر عهده دارم چون اکثر بازیکنان را نیز می شناسم. این که من بازیکنان را به خوبی می شناسم و در کنارشان بازی کردم یک مزیت دوگانه است و خیلی بابت آن شاد هستم. همه می دانند که من عاشق فوتبال هجومی و مالکیت توپ هستم و دوست دارم ایده هایم را در تیم السد پیاده کنم و بتوانم فلسفه مربیگری خودم را شکل دهم.

ژاوی در طول 17 سال حضور در تیم فوتبال بارسلونا توانست 767 بازی برای این تیم انجام دهد و سال های آخر دوران فوتبالش را نیز در السد گذراند و توانست قهرمانی در لیگ قطر را نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند. او در بازی برابر پرسپولیس که با شکست 2 بر صفر تیمش به خاتمه رسید برای آخرین بار به میدان رفت.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: همه از من انتظار برنده شدن و قهرمانی دارند. وقتی هم بازی می کردند همواره فشار روی من بود و از این فشار لذت می بردم و الان هم دوست دارم در این شرایط کار کنم. من به بردن و قهرمانی عادت کردم و می خواهم در قامت سرمربی نیز این افتخارات را تکرار کنم. همه انتظار دارند تیم در لیگ و آسیا پیروز باشد و باید بتوانیم انتظارات را پاسخ دهیم. ما بهترین تیم در قطر هستیم ولی بازی دشواری برابر الدحیل در آسیا داریم. این تیم در خاور میانه یکی از بهترین تیم هاست و باید کوشش کنیم برنده از زمین خارج شویم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2263

به "ژاوی: به بردن و قهرمانی عادت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: به بردن و قهرمانی عادت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید