کار در منزل با مامان پز

به گزارش جعبه مهر، شرایط مالی با توجه به اوضاع کنونی کمی سخت و تامین نیازهای ضروری خانواده ها پر چالش تر شده است. در این میان پیدا کردن شغل مناسب برای خانم ها با چالش های بیشتری روبروست. کارورزی های بدون اجرت، ساعات کاری زیاد و حقوق اندک در کنار سیل تحصیل نموده های قدیمی و جوانان جویای کار از جمله موانعی است که پیداکردن شغل جدید، به ویژه برای خانم ها را سخت نموده است.

کار در منزل با مامان پز

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مامان پز، خانم ها، به خصوص خانم های خانه دار، زمان زیادی را در منزل گذرانده و وقت خود را صرف کار در منزل می نمایند. دلایل زیادی می تواند برای این اتفاق وجود داشته باشد، از علاقه به رسیدگی به فرزندان گرفته تا پیدا نشدن شغل مناسب بیرون از منزل یا نداشتن مهارت برای کارهای اداری. خیلی ها هم دوست دارند تا در منزل بمانند و یک کار خانگی را انجام دهند یا اداره نمایند، به این دلیل که رفت وآمد تا محل کار برای آن ها سخت است. البته، پیش از هر چیزی ضروری است تا بدانید که برای انجام کار در منزل احتیاج به اینترنت و کار با برخی نرم افزارها دارید، چراکه از طریق اینترنت می توانید با افراد بیرون از منزلتان، اعم از مشتری ها یا کارفرما، در ارتباط باشید.

حتماً حداقل یک بار به ذهن یک خانم خانه دار خطور نموده است که ای کاش می توانست از زمانی که دارد بهتر استفاده کند و بخشی از این زمان را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهد. در این میان خانم هایی هم هستند که از کار در منزل، کار آشپزی را به بقیه ترجیح می دهند و از انجام دادن آن لذت می برند. حالا اگر امکان این وجود داشته باشد که خانم ها بتوانند آشپزی در منزل را به عنوان یک شغل خانگی انتخاب نموده و ادامه دهند چطور؟

مزایای کار در منزل برای خانم ها

کار در منزل برای خانم ها چندین حسن و مزیت به همراه دارد. ساعات کار در منزل منعطف بوده و هر فرد می تواند با توجه به شرایط خود، ساعاتی را به کسب درآمد اختصاص دهد. از طرفی رسیدگی به فرزندان و تربیت صحیح فرزندان در کنار مادر یک مزیت بزرگ برای مادران شاغل در منزل است که تنها با کارآفرینی و کار در منزل میسر می گردد. همچنین، خانم هایی که در منزل به یک فعالیت اقتصادی مشغول هستند الگوی خوبی برای فرزندان در بزرگ سالی هستند. از طرفی، یکنواخت شدن زندگی برای خانم هایی که تمام وقتشان را در منزل و به کارهای روزمره مانند نظافت و نگهداری فرزندان می پردازند عواقبی مانند افسردگی یا خشم از شرایط فعلی را به همراه دارد که با مشغول شدن به یک فعالیت دیگر که درعین حال درآمدی هم دارد می توان از این عواقب منفی جلوگیری کرد. مشغول بودن به یک فعالیت شخصی جدا از کارهای مرتبط با دیگران، تأثیر بسیار مثبتی در روحیه افراد می گذارد.

کار در منزل مناسب خانم هایی است که علاقه ای به کار کردن در ادارات نداشته و نمی توانند ساعات اداری را در خارج از منزل باشند. گاهی وجود کودکی در خانه و یا والدین مسن، مانع کار کردن خانم ها در بیرون از خانه می شوند؛ اما بانوان پرکوشش همواره راهی برای کسب درآمد و یاری به اقتصاد خانواده پیدا می نمایند.

آشپزی، هنری که می تواند سکوی پرتاب شما باشد!

آشپزی یکی از کارهای است که بسیاری از اوقات بدون شرکت در کلاس و گذراندن دوره های حرفه ای می توان از مادر و مادربزرگ ها یاد گرفت. آشپزی در منزل برای اعضای خانواده کاری است که از گذشته های دور توسط خانم های باسلیقه ایرانی انجام می شده ولی این روزها شرایط با گذشته تفاوت زیادی دارد. شاغل شدن زوجین، ساعات کاری طولانی، کمبود وقت، زندگی های مجردی و دانشجویی همگی بر سبک زندگی افراد تاثیر گذاشته است. این روزها خوردن یک وعده غذای سالم برای بسیاری از جوانان مثل یک رویاست. وب سایت مامان پز پل ارتباطی بین آشپزخانه شما با عاشقان غذاهای خانگی است. کار در منزل با آشپزی برای خانم های علاقه مند به پخت وپز عالی است. بسیاری از خانم های کدبانوی ایرانی به خوبی با فنون آشپزی و پخت وپز آشنایی دارند و می توانند غذاهای خوشمزه و خوش آب و رنگی را تهیه نمایند. به علاوه آن که کسب درآمد از کاری که همواره انجام می دهید بسیار ساده تر از یادگیری یک مهارت جدید است. خانم ها به صورت روزمره برای اعضای خانواده غذا می پزند، ولی نمی دانند که همین فعالیت دائمی می تواند درآمد بسیار زیادی را برایشان به همراه داشته باشد. اگر در زمینه آشپزی و پخت غذاهای خوشمزه تجربه دارید با کار آشپزی در منزل به خانواده بزرگ مامان پز ملحق شوید.

مامان پز کجاست؟

مامان پز وب سایت تهیه غذای خانگی برای شرکت ها و مهمانی ها است که در همه مناطق تهران حضور دارد. اینجا یک رستوران یا کترینگ غذایی نیست. شبکه ای گسترده از خانم های خانه دار اعضای اصلی مامان پز هستند که در آشپزخانه های منازل خود با عشق انواع غذاهای خوشمزه را طبخ می نمایند. اعضای مامان پز مثل اعضای یک خانواده بزرگ هستند و در حال حاضر بیش از 500 آشپز در سراسر تهران با مامان پز همکاری می نمایند.

شما تنها روی آشپزی تمرکز کنید و مهارت های آشپزی خود را ارتقا دهید. همه کاره ای سخت و پیچیده بازاریابی اینترنتی را به مامان پز بسپارید. بدون اینکه هر روز از خانه خارج شده و به محل کار خود مراجعه کنید، بدون سپری کردن اوقات زیادی در ترافیک، بدون هیچ مسئله ای در خانه و آشپزخانه خود برای مشتریان خود غذا بپزید. پیدا کردن مشتری و فروش غذا سخت ترین مرحله از کار در منزل است که توسط تیم حرفه ای وب سایت مامان پز به خوبی مدیریت می گردد.

در واقع مامان پز یک سرویس اینترنتی کاربردی است که دارای وب سایت، نرم افزار تلفن همراه و شبکه ای گسترده از خانم هایی است که در سراسر پایتخت پای اجاق گاز ایستاده اند و هر روز غذاهای خوب خانگی تهیه می نمایند. غذاهایی که با همه غذاهای بیرون از خانه متفاوت است و با عشق تهیه شده است. غذاهای مامان پز طعم واقعی دست پخت مامان ها را دارد و قابل مقایسه با هیچ رستورانی نیست.

برای اینکه مامان ها و غذاهایی که می پزند به درستی به دست مصرف نماینده برسد، یک تیم حرفه ای و کاربلد مشغول به کار هستند و از تبلیغات و بازاریابی دیجیتال گرفته تا پشتیبانی آنلاین و تلفنی و کارهای فنی و برنامه نویسی، امور حسابداری و اقتصادی و بسیاری از کارهای دیگر را انجام می دهند.

اما بخش اصلی کار بر عهده خانم های هنرمند و کدبانویی است که به آشپزی در منزل مشغول هستند. مامان پز در سطح کلان شهر تهران و در همه محلات، غذاهایی با طعم نوستالژیک را توسط خانم های خانه دار تهیه نموده و به دست مشتری می رساند. آشپزی در مامان پز مزایای زیادی را برای خانم ها داشته و همه همکاران مامان پز از آشپزی در منزل رضایت کامل دارند.

مزایای کار با مامان پز و آشپزی در منزل چیست؟

پخت انواع غذاهای سنتی، غذاهای مجلسی، غذاهای رژیمی، انواع خورش های ایرانی، غذاهای بین المللی، آش ها، کوکوها، سوپ و پیش غذا، خوراک های سبزیجات، غذاهای نانی و فینگر فودها توسط اعضای مامان پز با طعمی لذیذ انجام می گردد. بدون تردید آشپزی در منزل بهترین پیشنهاد کاری برای خانم های خانه دار و کدبانو است که مزایای زیر را به همراه دارد:

کسب درآمد و یاری به اقتصاد خانواده

کسب درآمد از کاری که در آن تخصص دارید، یک راه ساده و مطمئن است که علاوه بر فراوری یک منبع درآمد شخصی برای شما منجر به بهبود اوضاع اقتصادی خانواده نیز خواهد شد. در عصر حاضر کارکردن زنان و مردان در کنار یکدیگر ضرورت دارد. اگر وقت کافی در اختیار دارید و همه از دست پخت شما تعریف می نمایند، نگرانی از بابت کسب درآمد نخواهید داشت. با آشپزی در منزل و آشپزخانه خود می توانید یک درآمد دائمی و رو به رشدی را به دست آورید و برنامه ریزی اقتصادی بهتری را برای آینده داشته باشید.

ساعات کاری منعطف در طول روز

آشپزی در منزل از فعالیت هایی است که ساعت کاری معینی ندارد. بسیاری از کدبانوهای مامان پز کارهای اولیه و پاک کردن سبزیجات را از شب قبل انجام می دهند و در اغلب موارد صبح زود اقدام به پخت و طبخ غذا می نمایند. پروسه آشپزی در منزل یک زمان خاص ندارد و هر فرد با توجه به نوع زندگی و ویژگی های خانوادگی می تواند زمان بندی کارها را مدیریت کند. برخلاف کار آشپزی در یک کترینگ، شما مجبور نیستید ساعت معینی را برای آشپزی در نظر بگیرید. علاوه بر تمامی این موارد، می توانید برای خود زمان استراحت یا مسافرت معین کنید تا در این زمان های خاص مجبور به کار آشپزی نباشید.

رسیدگی به امور منزل

همه کاره ای آشپزی در منزل و آشپزخانه شخصی خانم های کدبانو انجام می گردد و احتیاجی به حضور در یک آشپزخانه و کترینگ غذایی نیست. خانم ها فقط غذا را تهیه نموده و آن را به پیک تحویل می دهند تا به دست مشتری برساند. به این ترتیب رسیدگی به فرزندان، مدیریت کارهای داخل منزل و نظم زندگی خانوادگی تحت کنترل کامل واقع شده است. تربیت فرزندان موضوع مهمی است که اعضای مامان پز به خوبی می توانند از عهده آن برآیند. چه بسا که فرزندانی که شاهد کوشش مادران هستند در آینده جوانانی کوشا و پیروز خواهند شد.

شرایط همکاری با مامان پز چیست؟

خانم های ساکن شهر تهران به شرط داشتن مهارت آشپزی می توانند به تیم بزرگ مامان پز پیوسته و از مزایای همکاری با بهترین سفارش غذای آنلاین تهران استفاده نمایند. خانم های خانه دار اگر در زمینه آشپزی و پخت غذا مدعی هستید، فرم ثبت نام مامان ها را تکمیل کنید مشاهده فرم ثبت نام. پس از پر کردن فرم ثبت نام، همکاران ما با شما تماس گرفته و جزئیات همکاری با مامان پز را شرح می دهند.

میزان درآمد روزانه از آشپزی چقدر است؟

میزان ثابت و یکسانی را نمی توان برای کار در منزل از آشپزی در نظر گرفت. سود واقعی نصیب کسانی می گردد که علاقه بیشتری به پخت وپز دارند و برای نظرات مشتری ها ارزش قائل هستند. مامان هایی که منوی غذایی کامل تری هم داشته باشند همواره پول بیشتری به دست می آورند. در این زمینه تنوع لیست غذایی، کیفیت غذاها و تعداد سفارش ها تاثیرگذار است. مامان های مامان پز توانسته اند تا ماهیانه 20 میلیون تومان نیز فروش غذا داشته باشند.

آشپزی هم ایده خوبی برای یک شغل پردرآمد و خانگی است که می تواند پول خوبی را نصیبتان کند. کافی است استعداد و علاقه آشپزی را داشته باشید. پخت غذاهای خوشمزه از شما، پیداکردن مشتری و فروش غذاها با ما.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مامان پز مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ خبری

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1301

به "کار در منزل با مامان پز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار در منزل با مامان پز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید